کد خبر: 815904
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
فرمانده کل سپاه در اختتامیه کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد:
‌کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد روز پنج‌شنبه با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد.
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در اختتامیه  کنگره ملی سرداران، امیران و 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یاد همه شهیدان را گرامی می‎داریم که جان خود را فدای اقتدار و عزت دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی کردند و جانانه از حریم انقلاب دفاع کردند.

سرلشکر جعفری گفت: کشور ما در میان کشورهایی است که از ناامنی‌های زیادی برخوردار هستند، امنیت بی‌نظیر در ایران نتیجه هشت سال مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس است و درس بزرگی که شهدا به دشمنان دادند اين است که ایران و ملت ایران با این نظام و اعتقادات و باورها هرگز قابل دست‌اندازی و تجاوز نیست و هر متجاوزی را سر جای خود می‌نشاند و حقوق خود را بازپس می‌گیرد. فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی با همت مردم و مسئولان محقق می‌شود، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری آشنایی با روحیه، پشتوانه فکری، سبک زندگی و سابقه شهدا مهم‌ترین راه برای زنده نگهداشتن یاد شهداست و امروز بیش از هر زمان دیگری به سبک زندگی شهدا نیاز داریم تا بدانیم که شهدا در مقابل اسراف، تعرض و تجاوز به بیت‌المال و اشرافی‌گری حساس بودند. وی با تأکید بر اینکه شهدا عاشق ولایت بودند و در وصایای خود به اطاعت از ولی فقیه تأكيد دارند، افزود: برخی از مسئولان و افرادی محدود در کشور به این سیره و روش شهدا توجه نمی‌کنند. سرلشکر جعفری با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی به دشمن اعتماد نداشتند، گفت: این مسئله‌ای است که امروز در میان برخی مسئولان ما وجود دارد، به طوری که مقام معظم رهبری مجبور شدند امسال از جهاد کبیر نام ببرند و این نکته را یادآوری کنند که همه ما به جهادی بزرگ‌تر از جهاد دفاع مقدس و بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم.
       ***
نخستین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد به مدت پنج روز از 11 تا 15 مهرماه با حضور فرماندهان و سرداران، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در شهر یاسوج برگزار شد‎.

در افتتاحيه اين کنگره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی که در تاریخ ‌ پنجم مهر ۱۳۹۵ برگزار شده بود، در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج منتشر شد.
در اين کنگره سرلشکر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام سخنران افتتاحيه بود، روز دوم حجت الاسلام سعيدي، نماينده ولي فقيه در سپاه سخنراني کرد و سخنران روز چهارم سردار نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين بود. ‌
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلسوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
چرا هرچه هر جا باید هزینه شود باید ملت هزینه کند پس مسئولین با حقوقهای نجومی که مال ملت را خورده اند وآقازاده به اصطلاح تحویل داده اند باید به عیش وخوشگذرانی بپردازند ..... کمی به خودتون بیاید واینقدر ملت ، ملت نکنید یک مردمی که با گرانی بیکاری اعتیاد جوانهای ازدواج نکرده ودختران وپسران نا امید چه کار می توانند بکنند چرا واقع بین نیستید واینقدر شعار میدهید چرا سری به دانشگاهها نمیزنید ببینید چه خبر است چرا سرتان را زیر برف کرده اید شمامسئولین روز قیامت جواب این ملت را که جوانهایشان را دادند عمرشان را به پای انقلاب گذاشتند واینهمه تحریم وبدبختی را کشیدند ومی کشند چه می گوییئد چرا انجا که باید به مطالبات این ملت پاسخ داده شود کسی چیزی نمی گوید چرا آنجا که باید عدالت باشد وحق این ملت داده شود کسی چیزی نمی گوید ولی آنجا که باید خون داده شود وهزینه شود باز ملت باید جواب دهد این مسئولین با این کارها که می کنند دیگر انگیزه ای برای ملت نگذاشته اند مگر مسئولین ارزشها را پاس داشته اند ؟ .... مگر مسئولین به درد این ملت واقفا ودرک می کنند؟ مگر ملت برده اند که تلاش وکار کنند وعده ای خاص ببرند ؟ مگر انقلاب شد که مردم اینطور زندگی کنند؟ آیا این ملت شایسته چنین رفتاری است که شما ملت ملت می کنید ؟ به داد ملت برسید آخر این مردم رنج دیده دردشان را به چه کسی بگویند ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار