کد خبر: 815677
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه بزرگ‌ترين چالش دولت فعلي مسئله اقتصاد، رونق و اشتغال است، ‌افزود كه گزينه بازگشت به قبل از برجام روي ميز ماست و 1+5 بايد نسبت به بازي برد- برد تمكين كند.
به گزارش ميزان، محمدرضا باهنر با بيان اينكه تكليف اصلاح‌طلبان مشخص است و از روحاني عبور نمي‌كنند، گفت: اصولگراها در حال رايزني با گروه‌هاي داخلي خود و رصد كردن اوضاع هستند. رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به اينكه بعضي از كانديداها در دوره‌هاي گذشته آمده‌اند و تكرارشان در حال حاضر چندان مطلوب نيست، اظهار داشت: الان به صورت سلبي و ايجابي روي هيچ فردي متمركز نيستيم. دبير كل جامعه اسلامي مهندسين بيان داشت: نظر شخصي من اين است كه ضرورتي ندارد افرادي كه قبلاً آمده‌اند مجدداً بيايند. باهنر خاطر نشان كرد: احتمالاً جامعه روحانيت ظرف روزهاي آينده يك دعوت عمومي از اصولگرايان به عمل مي‌آورد.
دبير كل جامعه اسلامي مهندسين بار ديگر با تأكيد بر اينكه در انتخابات 96 كانديدا نمي‌شود، اظهار داشت: در راستاي حمايت از يك كانديدا فعال هستم و معتقدم صلاح نيست كساني كه در دوره‌هاي قبل آمده‌اند دوباره بيايند. وي با بيان اينكه كانديداي مورد نظر اصولگرايان دو شرط اساسي بايد داشته باشد، گفت: شرط اول كارآمدي و توانمندي و شرط دوم مقبوليت است و اگر اين دو شرط در يك نفر جمع شود،كانديداي ما خواهد بود. باهنر در بيان جزئيات كارآمدي و توانمندي فرد مورد نظر گفت: اين شخص بايد در عرصه‌هاي اقتصادي، امنيتي و اجتماعي كارآمد باشد. دبير كل جامعه اسلامي مهندسين مهم‌ترين چالشي را که دولت يازدهم با آن روبه‌و است مسئله رونق و اشتغال خواند و تأكيد كرد: اگر كانديدايي را پيدا كنيم كه در مباحث اقتصادي كارآمدي داشته و برخوردار از تحرك و تدبير و خرد باشد و به عبارتي قهرمان اقتصادي باشد،آن مطلوب‌ترين كانديداي ماست. وي خاطر نشان كرد: ما نه در مقابل روحاني و نه در مقابل هيچ كانديداي ديگري كانديدا قرار نمي‌دهيم زيرا معتقديم انتخابات يك جنگ نيست بلكه يك رقابت طراوت‌بخش به جامعه است. باهنر ادامه داد: اصلاح‌طلبان از اينكه نظر ما را براي حمايت از روحاني جلب كنند، نااميد هستند.
دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در ادامه اين نشست گريزي هم به انتخابات شوراها زد و گفت: جنس انتخابات شوراي شهر در رياست جمهوري متفاوت است و معتقديم بيش از آنچه كار سياسي باشد، جنبه علمي دارد و بايد آدم‌هايي روي كار بيايند كه علم و دانش اداره شهر را داشته باشند و ما در اين انتخابات به افرادي چون دكتراي جامعه‌شناسي يا ترافيك شهري نيازمنديم.
دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در پايان اظهار داشت: مسئله برگشتن به پيش از برجام همواره جزو گزينه‌هاي ماست و تا زماني كه 1+5 به تعهداتش عمل نكند و از بازي برد- برد تمكين نكند، گزينه بازگشت به قبل از برجام روي ميز ماست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار