کد خبر: 815640
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
در 6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی کل ناجا گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 480 هزار تماس از طریق شهروندان با سامانه 197 صورت گرفته است.

جلال حمزه‌لویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین اظهار داشت: دفتر نظارت همگانی در استان قزوین با تلفن 197 و سایر ابزارها، پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان نیروی انتظامی است.

وی افزود: با استفاده از تلفن 197 مردم مشکلات، شکایت، درخواست، پیشنهاد، مسائل و نقطه نظرات خود را درباره عملکردهای نیروهای انتظامی گزارش می‌دهند تا در اسرع وقت این مسائل مورد رسیدگی و ارزیابی قرار گیرد.

رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی کل ناجا ادامه داد: اقدامات مناسب صورت گرفته در پاسخگویی به اعتماد مردم موجب شده، هر روز شاهد افزایش مشارکت مردم نسبت به این مجموعه باشیم و با گسترش تماس‌هایی که از سامانه 197 به دست می‌آید نشان‌دهنده میزان استقبال مردم است.

حمزه‌لویی به آمار تماس‌های صورت گرفته با سامانه 197 از اوایل سال جاری بیان کرد: در 6 ماه نخست سال جاری، 480 هزار تماس از طریق شهروندان با سامانه 197 صورت گرفته است.

وی کرد: دفتر مرکز نظارت همگانی در تمام مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور دایر است و مردم می‌توانند با استفاده از سامانه 197 که مرکز آن در استان‌ها قرار دارد با نیروهای انتظامی ارتباط برقرار کنند.

رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی کل ناجا بیان کرد: بر اساس آمار به دست آمده از تماس مردم با سامانه ارتباطی 197، رضایتمندی و استقبال آن‌ها در این سامانه وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر