کد خبر: 815465
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
شهر پر شده از غوغای محرم و تصویر این شور و شعور در قاب تلویزیون از رسالت های مهم سیماست. چرا که به گفته امام (ره) هرچه داریم از این محرم و مجالس عزای سیدالشهداء (ع) است.

به گزارش روابط عمومی سیما، شهری پر از غوغای محرم، شهری لبالب از عشق حسین ابن علی(ع) و باری سنگین از نمایش این همه شور و شعور در شهر عاشقان حسین (ع). همه آنچه از شور و شعور و عشق در این شهر بیدار دیده و شنیده می شود در این اتاق های فرمان متحرک می گنجد. اتاق هایی کوچک با قابلیت های بزرگ. در هر مناسبت گروهی کوچک از مرکزی پرکار و جنب و جوش به راه می افتند و صحنه هایی از حماسه، شور و عشق را به تصویر می‌کشند.

مرکز تولید و فنی سیما با استودیوهای سیارشان در تمامی عرصه ها آشنایی گم شده در انبوه جمعیت ایرانند. در اجتماعات ملی و مذهبی، در کنار تکیه ها و حسینه ها، مساجد و امامزاده‌ها به چهره ای آشنا برای شهر مبدل شده است. همزمان با آغاز مراسم عزاداری سالار شهیدان واحدهای سیار مرکز تولید و فنی همچون سال‌های گذشته تصاویر عاشورایی را به رخ می کشند.

دهه اول محرم امسال همچون سال های پیش، از تکایا و حسینیه ها گزارش های ویژه ای روی آنتن می برند. پخش مستقیم مراسم شیرخوارگان حسینی از مصلی امام خمینی (ره) و مراسم احلی من العسل در روز منصوب به حضرت قاسم از میدان امام حسین (ع) از جمله وظایف همکاران در این مرکز است که جمعه و شنبه روی آنتن شبکه دو می رود.

واحدهای سیار مرکز تولید و فنی همچنین از مراسم تاسوعا و عاشورای امسال در آران و بیدگل برای پخش از شبکه سه سیما تهیه و ارسال می کنند.

جنبش عظیم مردم در بزرگ‌ترین دسته عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله (ع) و مراسم دسته های عزاداری شب تاسوعا که در حسینیه اعظم زنجانی ها برگزار می شود، نیز توسط این گروه پر تلاش مهمان قاب تلویزیون می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار