کد خبر: 815464
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
علی لاریجانی، رییس پارلمان ایران روز سه‌شنبه دیدارش با زیگمار گابریل، وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان که به همراه یک هیأت بزرگ اقتصادی به تهران سفر کرده است را لغو کرده که به دلیل اظهارات این مقام آلمانی درباره ایران و لزوم پذیرفتن موجودیت اسراییل از سوی تهران پیش از سفرش به این کشور بوده است.
ایسنا: خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد: رییس مجلس ایران دیدارش با وزیر اقتصاد آلمان در تهران را به دلیل اظهارات وی درباره لزوم اصلاحات در ایران لغو کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، علی لاریجانی، رییس پارلمان ایران روز سه‌شنبه دیدارش با زیگمار گابریل، وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان که به همراه یک هیأت بزرگ اقتصادی به تهران سفر کرده است را لغو کرده که به دلیل اظهارات این مقام آلمانی درباره ایران و لزوم پذیرفتن موجودیت اسراییل از سوی تهران پیش از سفرش به این کشور بوده است.

 سخنگوی گابریل مدعی است که هیچ دلیلی برای لغو این دیدار اعلام نشده است. این در حالی است که علی لاریجانی، بالاترین مقام ایرانی بود که گابریل برنامه داشته است در تهران با وی دیدار کند.

وزیر اقتصاد آلمان هم‌چنین گفته بود که درباره وضعیت حقوق بشر ایران و مسأله سوریه در سفرش به تهران گفت‌وگو خواهد کرد.

وی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: به طور قطع ما از دولت (ایران) خواسته‌ایم که هرکاری می‌تواند برای برقراری آتش‌بس در سوریه انجام دهد. هر کس که از دولت سوریه حمایت می‌کند مسوولیت دارد که به جنگ این کشور پایان دهد.

به گزارش رویترز، زیگمار گابریل روز یک‌شنبه در راس یک هیأت تجاری و نمایندگان شرکت‌ها به ایران رفته تا بتواند از فرصت‌های ایجاد شده در این کشور پس از لغو تحریم‌ها بهره ببرد. وی روز دوشنبه قراردادی را برای ارتقای شبکه راه آهن ایران امضا کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
0
با سلام. این سوال مطرح است که ایا در دنیا قدرت اقتصادی حرف اول ر می زند و یا قدذت نظامی ؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
0
بندازینش تو کوچه شب و کنار جوب بخوابه حالش سر جاش میاد دیگه از این غلطها نمیکنه خخخخ
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار