کد خبر: 814799
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
رئیس فدراسیون کبدی کشور خبر داد
رئیس فدراسیون کبدی کشور گفت: دو ورزشکار کبدی استان قزوین به مسابقات آسیایی بنگلادش اعزام می‌شوند.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، محمدرضا مقصودلو در جمع انتخاباتی هیأت کبدی استان قزوین که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته یک تخته تاتامی تا پایان ماه مهر سال جاری به هیأت کبدی استان قزوین داده می‌شود و سهمیه تاتامی سه ماه سوم سال جاری هم واریز می‌شود.

وی با اشاره به موانع و مشکلات موجود در هیأت کبدی استان قزوین عنوان کرد: نبود تاتامی و همچنین کمبود سالن ورزشی مناسب از مشکلات موجود در هیأت کبدی این استان بوده که باید اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین سالن ورزشی مناسب را در اختیار ورزشکاران قرار داده و فراهم سازد.

رئیس فدراسیون کبدی کشور افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ورزش کبدی برای دانش‌آموزان براساس تفاهم‌نامه ورزشی کبدی که فی‌مابین آموزش و پرورش و فدراسیون کبدی منعقد شده ایجاد و تشکیل شده و اقدامات و امکانات آن هم فراهم می‌شود.

مقصودلو تصریح کرد: یک دوره مسابقه از سوی فدراسیون دانش‌آموزی و فدراسیون کبدی برگزار شد که اعضای تیم دانش‌آموزی موفق به کسب رتبه سوم شدند و باید از آن‌ها تقدیر شود.

این مسؤول ورزشی با اشاره به موضوع آموزش که یکی از ارکان فدراسیون است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود یک مربی خارجی برای بانوان از تیم ملی هند دعوت شود که این موضوع با موانع و مشکلاتی همراه است.

* اعزام دو ورزشکار کبدی به مسابقات آسیایی در بنگلادش از قزوین

رئیس فدراسیون کبدی کشور با بیان اینکه مسابقات جهانی کبدی از 16 مهرماه سال جاری آغاز می‌شود، یادآور شد: لیلا محمدقلی‌ها و حسین عزیزی دو نفر از ورزشکاران قزوینی در رشته ورزشی کبدی به مسابقات و بازی‌های آسیایی بنگلادش اعزام می‌شوند.

مقصودلو عنوان کرد: باید هماهنگی و تعامل با اداره‌کل ورزش و جوانان به صورت پیوسته در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در هیأت کبدی استان قزوین به ویژه شهرستان‌ها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نخستین مربی رشته ورزشی کبدی بوده، تصریح کرد: مسئله سلامت، پایداری، مداومت ورزشکاران در رشته ورزشی کبدی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده چراکه آموزش و آمادگی جسمانی مهم‌ترین موضوع در این رشته ورزشی هستند.

رئیس فدراسیون کبدی کشور مطرح کرد: ورزشکاران رشته کبدی باید از آمادگی جسمانی و قدرت بدنی بالایی بهره‌مند باشند چراکه 70 درصد رشته کبدی آمادگی جسمانی بوده که آمادگی جسمانی در گرو انعطاف، چابکی، قدرت و استقامت بالا است.

مقصودلو بیان کرد: باید تلاش شود هیأت کبدی قدرتمند در کشور داشته باشیم تا شاهد حضور موفق در مسابقات آسیایی و بین‌المللی شویم.

این مسؤول ورزشی در پایان با تبریک به روح‌الله آغاسی به عنوان رئیس جدید هیأت کبدی استان قزوین به مدت 4 سال، از زحمات و تلاش‌های محسن جواهری تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر