کد خبر: 814656
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
یک مرد آمریکایی با اره برقی درخت کاج همسایه خود را قطع کرد و همین اتفاق باعث شد درخت روی خانه او سقوط کند و کل خانه را از بین ببرد.
یک مرد آمریکایی که در ایالت پنسیلوانیا سکونت دارد با درخت کاج که در باغچه همسایه او زندگی می‌کرد مشکل فراوان داشت. زیرا شیره‌ این درخت هر روز روی ماشین این مرد چکه می‌کرد.

مرد آمریکایی 51 ساله برای آنکه مشکل خود را حل کند یک دستگاه اره برقی در اختیار گرفت و تنه 36 اینچی درخت را قطع کرد. ولی این درخت از او انتقام گرفت تا از این پس برای حل مشکلات خود راه‌های دیگر را هم در نظر بگیرد.

زمانی که «ریموند مازارِلا» این کار را به اتمام رساند، درخت کهنسال به طور مستقیم روی آپارتمان او افتاد و این منزل مسکونی که افراد دیگری هم در آن سکونت داشتند را تخریب کرد. رسانه‌های خبری گزارش دادند این آپارتمان 6 واحدی به قدری تخریب شد که تمامی ساکنان مجبور شدند در یک خانه دیگر مستقر شوند.
 

پلیس پنسیلوانیا پس از بررسی این مسئله یک پرونده قضایی علیه مازارلا تهیه کرد و او به علت قطع بی‌اجازه درخت همسایه محکوم شد. این مرد آمریکایی همچنین مجبور شد خسارت مالی ناشی از تخریب خانه پنج خانواده دیگر را هم بپردازد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار