کد خبر: 814627
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
برگزارکنندگان نخستین مناظره ترامپ و کلینتون در بیانیه‌ای اعلام کردند مشکلات صوتی مانع از پخش مناسب صدای ترامپ در سالن شد.
به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، کمیسیون مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای یک جمله‌ای، اعلام کرد به دلیل وجود مشکلات صوتی صدای ترامپ به درستی در سالن نخستین مناظره انتخاباتی وی با هیلاری کلینتون پخش نشد.

ترامپ پس از مناظره مذکور اعلام کرده بود میکروفون وی به درستی کار نمی‌کرد. هیلاری کلینتون نیز در پاسخ گفته بود ترامپ قصد دارد عملکرد ناموفقش را این گونه توجیه کند.

نامزد جنجالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پس از مناظره در جمع خبرنگاران گفت: آیا متوجه شدید میکروفونی که در اختیار من قرار داده شده بود، مشکل داشت؟ آیا این اقدام عمدی نبود؟

نخستین مناظره دو نامزد رقیب را بیش از 80 میلیون نفر تماشا کردند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است دو مناظره دیگر میان دو رقیب برگزار شود. کلینتون، که ترامپ را در مناظره نخست به چالش کشید و باعث شد وی در مقام دفاع از خود برآید، رقیب خود را به دلیل شکایت از میکروفون مورد تمسخر قرار داد. او گفت: شکایت از میکروفون نشان می‌دهد شب خوبی را نگذرانده‌اید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار