کد خبر: 814620
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
دادستان کرمان از شناسایی و انهدام سه باند بزرگ وارد کننده مشروبات الکلی به داخل کشور خبر داد و گفت: اعضای این باندها قصد توزیع گسترده مشروبات الکلی خارجی را داشته اند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده اند.
خبرگزاری میزان: دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و انهدام سه باند بزرگ وارد کننده مشروبات الکلی به داخل کشور خبر داد و گفت: اعضای این باندها قصد توزیع گسترده مشروبات الکلی خارجی را داشته اند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده اند.

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در جهت مبارزه با دسیسه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ترویج فرهنگ منحط غربی و فساد در جامعه ایران و آلوده کردن جوانان و سرمایه‌های کشور، ماموران اداره اطلاعات استان کرمان پس از بررسی و جمع آوری اطلاعات طی چهار مرحله در استان‌های مختلف اعضاء این سه باند را را شناسایی کرده‌اند.

این مقام قضائی عنوان کرد: اعضای این باندها اقدام به وارد کردن محموله‌های مشروبات الکلی از مرزهای غربی به داخل کشور می‌کردند.

سالاری ادامه داد: در این رابطه بیش از 2 هزار لیتر و 2هزار 500 قوطی مشروبات الکلی خارجی به همراه هفت دستگاه انواع خودرو از متهمین کشف و توقیف گردیده است.

دادستان کرمان خاطر نشان کرد: تعداد 9 نفر در این رابطه دستگیر و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند و اقدامات جهت دستگیری دیگر اعضا این باند در حال انجام است.

سالاری بیان داشت: این محموله قبل از توزیع در سایر استان‌های کشور و هنگام عبور از پهنای استان کرمان با هوشیاری مامورین اداره کل اطلاعات این استان مورد ضربه واقع شد و تمامی اعضای آن دستگیر شده‌اند.

این مقام ارشد قضائی تصریح کرد: اعضای این باند به صورت حرفه ای در این مورد فعالیت داشته‌اند و از مرزهای مختلف انواع محموله‌ها را به داخل کشور وارد و اقدام به توزیع گسترده می‌کرده‌اند.

وی گفت: با توجه به تاکید دین مبین اسلام مبنی بر حرام بودن مشروبات الکلی، دستگاه قضائی در جهت امنیت جامعه و حفاظت از احکام و حدود اسلامی با متهمین و متخلفین مطابق مقررات با شدت برخورد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در پایان از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان که در جهت برقراری امنیت بی وقفه در حال تلاش هستند قدردانی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار