کد خبر: 814587
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کرایه داربست با ابعاد 3 در 3 جهت راه‌اندازی ایستگاه صلواتی به همراه چادر برای پوشش آن، به مدت یک ماه بین 300 هزار تا 350 هزار تومان هزینه دارد.
خبرگزاری میزان: با آغاز دهه محرم فضای شهر با تغییراتی همراه می‌شود و در گوشه کنار خیابان‌ها شاهد نصب داربست برای راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و هیات عزاداری خواهیم بود که تا اواخر محرم پا برجا هستند.

در این بین راه‌اندازی داربست‌های فلزی و کرایه آن نرخ مصوبی ندارد این درحالی است که طبق گفته یکی از فعالان این بخش در صورتی که متراژ نصب داربست بیش از هزار متر باشد قیمت به صورت متری محاسبه می‌شود و برای متراژهای خرد و کوچک قیمت در هر موسسه متفاوت است و قاعده خاصی ندارد.

براساس گزارش میزان در گفت‌وگو با یک موسسه کرایه داربست در خصوص هزینه نصب یک ماهه و کرایه چادر برای پوشش داربست جویا شدیم که که برای یک فضای 3 در 3 نصب داربست فلزی جهت برپا کردن یک ایستگاه صلواتی باید  150 هزار تومان هزینه کرد که به همراه نصب چادر هزینه دوبرابر خواهد شد.

موسسه دیگری برای نصب داربست با همان ابعاد ذکر شده، مبلغ را 250 هزار تومان اعلام کرد که به همراه چادر مبلغ تمام شده را برای یک ماه 350 هزار تومان تعیین کرد.

گفتنی است هرچه ابعاد بالاتر رود هزینه نیز به طبع آن بیشتر خواهد شد که براساس آن هزینه نصب داربست یک فضا با ابعاد 6 در 8 برای یک ماه حدود 450 هزار تومان از سوی موسسات اعلام شد و برای پوشش داربست، قیمت آن از250 هزار تا 350 هزار تومان بسته به اینکه جنس آن برزنت باشد یا کانتینر متفاوت است.

با این تفاسیر برای راه‌اندازی یک هیات با ابعاد 6 در 8  به همراه ایستگاه صلواتی با ابعاد 3 در 3 برای ماه محرم باید حدود یک میلیون تومان کرایه داربست و چادر پرداخت کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار