کد خبر: 814390
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
سردار نقدی در جمع خبرنگاران:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رسیدن به برتری در جهان منوط به حفظ قدرت دفاعی و آمادگی رزمی است، گفت: استکبار درصدد حذف درس‌های آموزنده و عبرت‌آموز دوران دفاع مقدس بوده و با صرف هزینه‌های هنگفت به دنبال تضعیف بنیه دفاعی ایران است.

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه حضور در مرحله نهایی این رزمایش که در منطقه عمومی سمنان آغاز شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیجیان پرصلابت و با اقتدار ایران اسلامی امروز باید بتوانند در برنامه‌ای قوی و منسجم، اوج توانمندی و قدرت خود را به همه جهانیان نشان دهند.

وی تصریح کرد: بسیجیان دلاور کشورمان امروز با حضور پرصلابت خود در رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در سراسر ایران اسلامی، پیام‌های متعددی به استکبارگران دنیای کنونی می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز باید اقتدار ما به‌خوبی نشان داده شود و برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس یکی از راه‌های نمایش این اقتدار است.

وی افزود:‌ امروز برخی القاء نکنند که هزینه کردن در حوزه تقویت آمادگی‌های دفاعی، امکانات و تجهیزات رزمی منجر به تضعیف سایر عرصه‌ها می‌شود، زیرا به واقع اینطور نیست و امروز همه پیشرفت‌هایمان را مدیون دوران دفاع مقدس و ایستادگی رزمندگان اسلام هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز اگر در بخش صنعت و سایر حوزه‌ها پیشرفتی حاصل شده است، به برکت ایستادگی‌ها در سنگر دفاعی بوده و رزمندگان ما پیشتازان رشد و توسعه کشور هستند.

نقدی گفت: اگر در برهه کنونی می‌توانیم در بخش‌های مختلف جاده، راه، نیروگاه و ... بسازیم ناشی از ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام است و نقطه مشترکی که در پرونده همه رزمندگان وجود دارد، ایستادگی آنها و حضور در میدان دفاع بوده و این تجربه گران‌سنگ در دوران دفاع مقدس و سایر حوزه‌ها نیز پیشرفت‌های چشمگیری ایجاد کرده است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم به برتری دست یابیم، باید قدرت دفاعی و آمادگی رزمی خود را حفظ کنیم و این وظیفه همگانی است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران همیشه بیدار است، گفت: دنیای استکبار تلاش دارد تا بیداری ما را بگیرد و درس‌های آموزنده و عبرت‌آموز دوران دفاع مقدس را از مکتب ما حذف کند.

وی گفت: مستکبران تلاش می‌کنند تا با صرف هزینه‌های هنگفت و به‌کارگیری همه عوامل و ابزارهای خود، بنیه دفاعی ایران اسلامی را تضعیف کنند تا زمانی که ما از آمادگی رزمی دور شدیم، به اهداف خود دست یابند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:‌ مردم ایران و بسیجیان همیشه در صحنه هستند و دشمن هیچ امیدی به سلطه و پیروزی بر ملت ما در چنین شرایطی نخواهد داشت. 

نقدی ادامه داد: جهاد بزرگی که امروز انجام می‌شود، در حوزه آمادگی رزمی و افزایش توان دفاعی ما بسیار موثر خواهد و باید این روال با قدرت بیشتری ادامه یابد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار