کد خبر: 814112
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
معاون بهداشت وزارت بهداشت موجود و کیفیت واکسن‌های آنفلوآنزای موجود در بازار را بسنده دانست و تایید کرد.
دکتر علی اکبر سیاری در حاشیه همایش معاونین بهداشتی سراسر کشور که صبح امروز در وزارت بهداشت برگزار شد در خصوص آخرین وضعیت موجودی واکسن آنفلوآنزا گفت: در حال حاضر از نظر میزان واکسن آنفلوآنزا هیچ مشکلی نداریم و در همه جا موجود است. تمام این واکسن‌ها نیز مورد تایید وزارت بهداشت است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در ادامه تصریح کرد: زنانباردار، سالمندان، بیمارانی که عمل پیوند انجام داده‌اند، کسانی که مشکلات نقص ایمنی و بیماری‌های مزمن مانند قلبی، ریوی، کلیوی و آسم دارند و همچنین کودکان زیر پنج سال بهتر است هر چه سریعتر واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.

به گفته وی کودکان سه تا شش ماهه باید طی دو نوبت به فاصله یک ماه یک دوم واکسن را تزریق کنند همچنین کودکانی که قبلا از آن استفاده کرده‌اند یک نوبت، کودکان سه تا 9 ساله دو نوبت کامل و همچنین افراد بالاتر از این سن یک نوبت کامل باید واکسن دریافت کنند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
0
جهت پیشگیری از سرماخوردگی بینی وگلو را لااقل قبل ازخواب با اب نمک بشوئید.
در اروپای شرقی جهت ازبین بردن میکرو ارگانیزمهای مزاحم (ویروسها،باکتریها و...)از امواج بیو وسازگار با بدن (نقطه ای از طول موج خورشید) استفاده میگردد که در دستگاهای مولد خانگی در دسترس است.
جهت عرضه یک دستگاه خانگی در اروپا باید دستگاه حد اقل 10 تست را پاس کند ونتیجه تست را موسسه TUV or SGSتائید نمایند تا کالا بتواند علامت استاندارد اتحادیه اروپاCE را کسب نماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار