کد خبر: 814100
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

سیمئونه و آنچلوتی

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت بازی از امشب پیگیری می‌شود که دیدار اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ، حساس ترین آن‌هاست.

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) پیگیری می شود و تیم های گروه A تا D به مصاف حریفان خود می روند. روستوف، سلتیک، دیناموکیف، بوروسیا مونشن گلادباخ و آیندهوون، به دنبال کسب نخستین امتیاز خود در این رقابت ها هستند.

گروه  A

لودوگورتس - پاری سن ژرمن

لودوگورتس امشب میزبان یکی از بهترین تیم های کشور فرانسه خواهد بود. با این حال پاریسی ها روزهای خوشی را سپری نمی کنند. آنها با تغییر سرمربی و جدایی برخی از بازیکنان، موفق به تکرار نتایج درخشان فصل گذشته‌شان نشدند. شاگردان اونای امری در آخرین بازی‌شان دو بر صفر مغلوب تولوز شدند. در نخستین بازی شان در لیگ قهرمانان نیز خیلی زود توسط ادینسون کاوانی به گل دست یافتند (سریع ترین گل لیگ قهرمانان را به ثبت رساندند) اما در ادامه گل تساوی را از آرسنال دریافت کردند.

لودوگورتس نیز شرایط مشابهی را تجربه کرده است. تیم بلغاری در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا مهمان بازل سوییس بود و توانست گل نخست بازی را وارد دروازه میزبان کند اما در ادامه دروازه اش باز شد. لودوگورتس در 9 بازی اخیرش در تمام رقابت ها شکستی نخورده و 6 بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشته است. در مقابل، PSG در سه بازی خارج از خانه‌اش در لیگ قهرمانان مغلوب نشده است. امری در شرایط کنونی به هیچ وجه نمی خواهد سه امتیاز این بازی را از دست بدهد و به نظر شب سختی برای تیم بلغاری خواهد بود.

آرسنال - بازل

آرسنال پس از پیروزی شیرین برابر چلسی، از بازل میزبانی خواهد کرد. شاگردان آرسن ونگر با نتیجه قاطع سه بر صفر آبی های لندن را در لیگ برتر انگلیس شکست دادند، در حالی به مصاف بازل می روند که هر چهار بازی شان را برابر تیم های سوییسی با پیروزی پشت‌سر گذاشتند.

در مقابل، سوییسی ها نیز آمار خوبی برابر تیم های انگلیسی دارند و از پنج بازی گذشته شان برابر تیم های لیگ برتری، چهار برد کسب کردند. بازل در دیگر رقابت ها نیز نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم در 12 بازی اخیرش 11 پیروزی به دست آورده و در یک بازی به تساوی رسیده است.

شاگردان ونگر نیز پس از شکست چهار بر سه در هفته نخست لیگ برتر برابر لیورپول، دیگر مغلوب هیچ تیمی نشدند. توپچی های لندن امشب می توانند نخستین پیروزی شان را در این فصل لیگ قهرمانان اروپا جشن بگیرند.

گروه B

ناپولی - بنفیکا

ناپولی تنها تیم پیروز گروه دوم در شب نخست، میزبان بنفیکا، صدرنشین لیگ پرتغال است. تیم ایتالیایی همچون حریف پرتغالی‌اش هفته خود را با پیروزی در لیگ کشورش پشت‌سر گذاشت و اکنون به دنبال کسب دومین برد است. ناپولی در دیدار نخست این رقابت ها، دو بر یک دیناموکیف را شکست داد. این تیم در 10 بازی اخیرش برابر تیم های پرتغالی، چهار برد و چهار مساوی را کسب کرد و در دو بازی شکست خورد. ناپولی پس از شکست در برابر رم در آوریل، در 10 بازی اخیرش شکستی نخورده و هشت پیروزی و دو تساوی به دست آورده است.

در مقابل بنفیکا در نخستین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست پیروزی خانگی خود را حفظ کند و در نهایت به تساوی رضایت داد. تالیسکا در وقت های اضافه نیمه دوم برای بشیکتاش گلزنی کرد. تیم پرتغالی برابر تیم های ایتالیایی، 29 بار به میدان رفته است. این تیم رکورد 9 پیروزی، پنج تساوی و 15 شکست را به ثبت رسانده و در ایتالیا نیز در 10 بازی را باخته است. البته بنفیکا پیش از این برابر ناپولی بازی کرده و توانسته است در جام یوفا در دو بازی پیاپی، تیم ایتالیایی را شکست بدهد. این تیم همچنین در 17 بازی اش در همه رقابت ها شکستی نخورده است.

بشیکتاش - دیناموکیف

بشیکتاش با تک امتیازی که توانست در لحظات آخر دیدار برابر بنفیکا کسب کند، میزبان دیناموکیف بدون امتیاز خواهد بود. تیم ترکیه‌ای هفته خود را با تساوی مقابل گالاتاسرای شروع کرد و اکنون با توجه به امتیاز میزبانی، به دنبال بهتر کردن وضعیت خود در جدول است. از طرفی دینامو که این هفته پیروزی پرگلی را در لیگ اوکراین به دست آورده است، توانسته در پنج بازی از هشت بازی‌اش برابر بشیکتاش پیروز شود.

گروه C

مونشن گلادباخ - بارسلونا

بارسلونا بدون لیونل مسی به آلمان می رود تا دومین پیروزی اش را در این بازی ها به دست آورد. این تیم در دیدار نخست برابر سلتیک، جشنواره گل به راه انداخت و پرگل‌ترین بازی هفته نخست را رقم زد. آبی‌اناری‌ها با هت تریک لیونل مسی و گل های نیمار، لوییس سوارس (دوبار) و آندرس اینیستا، هفت بار دروازه تیم اسکاتلندی را باز کردند. در مقابل مونشن گلادباخ، حریف منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا نشد و در دیداری که با یک روز تاخیر برگزار شد، چهار گل دریافت کرد. تیم آلمانی برابر تیم های اسپانیایی سه پیروزی  کسب کرده و تنها در دو بازی مغلوب شده است. در مقابل، بارسلونا در 6 بازی اخیرش برابر تیم های آلمانی تنها در یک بازی پیروز شده است. با این حال در مجموع آمار بهتری دارد.

از طرفی هر دو تیم هفته خود را با برد آغاز کردند. مونشن گلادباخ، دو بر صفر اینگولشتات را شکست داد و بارسا هجدمین گل خود را در چهار بازی گذشته‌اش به ثمر رساند. این تیم بدون مسی نیز پر قدرت ظاهر شد و در لالیگا پنج بار دروازه اسپورتینگ خیخون را باز کرد. از نکات جالب دیدار امشب، بازگشت مارک آندره تراشتگن به خانه است. او در شهر مونشن گلادباخ به دنیا آمد و برای این تیم از سال 2011 تا 2014 ، 108 بار به میدان رفت. 

سلتیک – منچسترسیتی

سلتیک با وجود میزبانی در بازی امشب، دیداری سخت را پیش‌رو دارد. اسکاتلندی ها برابر تیم بدون شکست لیگ برتر انگلیس  قرار خواهند گرفت. تیمی که تمام بازی هایش را در این لیگ با پیروزی پشت سر گذاشته است. سلتیکی‌ها هفته خود را با برد 6 بر یک آغاز کردند اما حتی تساوی نیز در بازی امشب نتیجه خوبی به حساب می آید. سیتی پپ گواردیولا که رکورد 10 پیروزی پیاپی را به ثبت رسانده است، در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا همچون بارسلونا با قاطعیت پیروز شد و با چهار گل مونشن گلادباخ را شکست داد و به نظر امشب کار سختی نخواهد داشت.

گروه D

اتلتیکومادرید – بایرن مونیخ

بایرن مونیخ دوباره در ویسنته کالدرون برابر اتلتیکومادرید قرار می گیرد. تیم آلمانی خاطره خوشی از آخرین بازی اش در این ورزشگاه ندارد چون از لیگ قهرمانان حذف شد و از صعود به فینال رقابت ها در سال گذشته بازماند. تک گل سائول نیگس در کالدرون کافی بود تا باخت دو بر یک آلیانس آره‌نا جبران شود. قرمز و سفیدپوشان در 30 بازی اخیر خود در این ورزشگاه، 25 بازی را برد پشت سر گذاشتند و تنها دو بازی را واگذار کردند. آمار این تیم در بازی های خانگی نیز برابر آلمانی ها خوب بوده است. اتلتیکو در 6 بازی تنها در یک بازی شکست خورد و پنج دیدار را با پیروزی به پایان رساند. مادریدی ها در بازی نخست خود در لیگ قهرمانان، یک پیروزی سخت را برابر آیندهوون به دست آوردند. آن ها فصل گذشته نیز به سختی و در ضربات پنالتی تیم هلندی را پشت سر گذاشتند.

اما بایرن مونیخ همچون بوندسلیگا، قاطعانه این رقابت ها را شروع و با پنج گل روستوف را بدرقه کرد. آلمانی ها از 13 باری که به اسپانیا سفر کردند، تنها دو بار به پیروزی دست یافتند. با این حال کارلو آنچلوتی (سرمربی بایرن) زمانی که هدایت رئال مادرید را در فصل 15-2014 بر عهده داشت، چهار بر یک توانست شاگردان دیگو سیمئونه را شکست بدهد. تقابل دوباره آنچلوتی و سیمئونه از نکات جذاب و جالب این بازی است.

روستوف – آیندهوون

روستوف که دو بازیکن ایرانی به نام های سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در اختیار دارد، به دنبال نخستین پیروزی‌اش در لیگ قهرمانان است. تیم روسی در نخستین بازی‌اش در لیگ قهرمانان با شکست سنگینی رو به رو شد. این تیم که در یکی از سخت ترین گروه های این رقابت ها حضور دارد، می تواند از  بازی امشب امتیاز بگیرد. در نخستین دیدار، آزمون از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت اما عزت اللهی فرصت حضور در این بازی را پیدا نکرد. هر دو تیم با پیروزی در بازی های خود در لیگ کشورشان، امشب برای کسب نخستین امتیاز در لیگ قهرمانان تلاش خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار