کد خبر: 813675
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
فرماندار بناب از حذف بخاری‌های نفت‌سوز در تمام مدارس شهرستان بناب خبر داد و گفت: همه مدارس شهری و روستایی این شهرستان به سیستم مرکزی حرارت مجهز شده و هیچ کلاس درسی با بخاری نفتی گرم نخواهد شد.
حذف بخاری‌های نفت‌سوز از تمام مدارس شهرستان بناب

ولی‌الله فرج‌اللهی از تحویل 42 کلاس درس جدید به آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای احداث این کلاس‌ها 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی با اشاره به وجود مشکل کلاس درس در این شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر 17 پروژه مدرسه‌سازی در این شهرستان در مرحله اجراست که امیدواریم ظرف 6 ماه آینده با تخصیص 50 درصد سهم اعتبارات دولتی و خیرساز قسمت عمده آنها را به آموزش و پرورش تحویل دهیم تا قسمتی از مشکلات فضای آموزشی برطرف شود.

فرماندار بناب سپس ضمن تأکید بر کیفیت آموزش و پرورش در مدارس خواستار صرف تمام انرژی مدیریت آموزش و پرورش برای تأمین فضای مناسب و اتمام پروژه‌های مدرسه‌سازی شد.

فرج‌اللهی از حذف بخاری‌های نفت‌سوز در تمام مدارس شهرستان بناب خبر داد و افزود: همه مدارس شهری و روستایی این شهرستان به سیستم مرکزی حرارت مجهز شده و هیچ کلاس درسی با بخاری نفتی گرم نخواهد شد.

وی ساماندهی معلمان آموزش و پرورش در مدارس این شهرستان را مطلوب ارزیابی و تأکید کرد: هیچ یک از کلاس‌های درس شهرستان بناب از اول مهر ماه بدون معلم نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار