کد خبر: 813512
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
رئيس سازمان بازرسي کل کشور:
در ماجراي حقوق‌هاي نامتعارف با پيگيري‌هاي سازمان بازرسي کل کشور حدود 63 ميليارد ريال از بيمه، بانک‌ها و شرکت‌هاي وابسته پس‌گيري شده و به بيت‌المال برگشت داده شده است.
به گزارش خبرگزاري ميزان، ناصر سراج رئيس سازمان بازرسي کل کشور در آيين افتتاح ساختمان جديد بازرسي کل استان سمنان گفت: سازمان بازرسي کل کشور بنا بر دست‌گيري مديران دارد و نه مچ‌گيري. چرا که معتقديم اکثر قريب به‌اتفاق مديران ما زحمتکش، خدوم و کارا هستند، ولي اخيراً تعدادي از مديران به‌صورت ميکروب وارد بدنه شده و مديران را در افکار عمومي بد نام کرده‌اند، خصوصاً درباره جريان حقوق‌هاي نامتعارف که مشکلات جدي براي مديران ايجاد شده، بايد ثابت کنيم اکثر مديران پاکدست هستند و تعداد اندکي ناپاک و متخلفند که ممکن است در هر مجموعه‌اي باشند. وي با بيان اينکه آخرين گزارش سازمان بازرسي کل کشور هفته جاري خدمت مقام معظم رهبري، رؤساي قوا و مسئولان عالي ارسال خواهد شد، افزود: سازمان بازرسي کل کشور تلاش دارد تا پايان ماه جاري پرونده حقوق‌هاي نامتعارف را ببندد و پرونده آنان که مرتکب خلاف و جرمي شدند، قطعاً در دادگاه رسيدگي خواهد کرد و به سزاي اعمال‌شان خواهند رسيد و بعد از صدور حکم قطعي، همان‌طور که مقام معظم رهبري فرمودند و تأکيد آيت‌الله لاريجاني است براي مردم اطلاع‌رساني خواهد شد.

قاضي سراج با بيان اينکه در ماجراي حقوق‌هاي نامتعارف با پيگيري‌هاي سازمان بازرسي کل کشور حدود 63 ميليارد ريال از بيمه، بانک‌ها و شرکت‌هاي وابسته پس‌گيري شده و به بيت‌المال برگشت داده شده است، خاطرنشان کرد: قول مي‌دهم بقيه پول‌ها نيز به بيت‌المال بازگشت داده شود و با آنان که خلاف قانون انجام داده‌اند برخورد شود. متأسفانه حفره‌هاي قانوني زيادي وجود داشت و افرادي که مترصد اين کارها بودند از اين کانال‌هاي قانوني ورود کرده و اين حقوق‌ها را دريافت کرده‌اند. خوشبختانه هم دولت، هم مجلس و هم قوه قضائيه درصدد تصويب قانوني هستند تا اين حفره‌ها که موجب سوءاستفاده مي‌شود را شناسايي و مانع تکرار اين موارد شوند. وي با تأکيد بر حاکميت قانون در کشور گفت: اگر همه قانون‌مدار باشند، قطعاً اتفاقاتي نظير حقوق‌هاي نامتعارف صورت نمي‌گيرد. متأسفانه در يک برهه قانون‌گريزي در حال تبديل شدن به فرهنگ بود ولي الحمدلله امروز رؤساي قوا با همديگر هماهنگ بوده و عزم همه رعايت قانون است.

خوشبختانه جلسات ستاد مبارزه با فساد با حضور مسئولان سه قوه و به‌صورت منظم تشکيل مي‌شود. ان‌شاء‌الله بتوانيم قانونمداري را سرلوحه همه مديران و عزيزان قرار دهيم. رئيس سازمان بازرسي کل کشور با تأکيد بر برخورد با قانون‌گريزي در هر مقام و جايگاهي گفت: اگر يک گلوله برف را در نظر بگيريم وقتي مي‌چرخد و به پايين کوه مي‌آيد به يک توده و سونامي تبديل مي‌شود؛ بنابراين بايد در همان مبدأ جلوي قانون‌گريزي را گرفت تا به سونامي تبديل نشود. چون اگر سونامي قانون‌گريزي تشکيل شد سخت است تا همه را به مدار قانون برگرداند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
1
0
جوان ، تو هم ساده لوحانه ننویس ! این شعاری بیش نیست . روحانی مثل کوه پشت آنها و فریدون است !!!
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
املاك نجومي شهرداري چطوررررررررررررررر؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار