کد خبر: 813483
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
جعفر والی پس از ترخیص از بیمارستان مقدمات اجرای یک نمایش را آماده می‌کند.


جعفر والی

جعفر والی پس از ترخیص از بیمارستان مقدمات اجرای یک نمایش را آماده می‌کند.

این هنرمند پیشکسوت عرصه‌ی تئاتر که حدود دو هفته است به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان به سر می‌برد، در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد:‌ خدارا شکر حالم بهتر شده و احتیاجی به عمل جراحی هم پیدا نکردم، به همین دلیل پس از گذشت این روزهایی که در بیمارستان بستری بودم پزشک معالجم یکشنبه (چهارم مهرماه) اجازه‌ی مرخص شدن از بیمارستان را داد.

وی با بیان اینکه از این پس باید بیشتر مراقب باشد، گفت: قصد دارم به زودی نمایشی را با نام «در گوش سالمم زمزمه کن» به صحنه ببرم که پیش از این 30 سال قبل در تلویزیون اجرا شده بود.

والی در این‌باره توضیح داد: این نمایش دو پرسوناژ دارد و داستان آن درباره‌ی دو پیرمرد مهاجر است که قصد دارند خودکشی کنند، اما تصمیم می‌گیرند به همین بهانه روز آخری را که زنده هستند حسابی لذت ببرند.

به گفته‌ی وی این نمایش آذرماه در تالار سایه مجموعه‌ی تئاترشهر به صحنه خواهد رفت.

والی پیش از این نمایش‌های «آی با کلاه آی بی کلاه»، «چوب به دست‌های ورزیل» و «گاو» را اجرا کرده بود. او بعد از انقلاب با بازی در دو نمایش«اتاق شماره شش» نوشته خسرو حکیم رابط بر اساس اثری از چخوف و «ویتسک؛ یک داستان ناتمام» نوشته بوشنر هر دو به کارگردانی ناصر حسینی‌مهر روی صحنه رفت.

وی در سینما و تلویزیون نیز سابقه همکاری با هنرمندانی چون داریوش مهرجویی، علی حاتمی، امیر نادری، مسعود کیمیایی، مازیار پرتو و ... را دارد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار