کد خبر: 813470
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
فراخوان سومین تور فیلمسازی با تلفن همراه در تهران اعلام شد؛
فراخوان شرکت در سومین تور فیلمسازی با نگاهی به آیین های سنتی محرم اعلام شد.
فراخوان شرکت در سومین تور فیلمسازی با نگاهی به آیین های سنتی محرم توسط موسسه تصویر شهر اعلام و مهلت ثبت نام آن تا 8 مهرماه تعیین شد.

به گزارش "جوان آنلاين" به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، سومین تور فیلمسازی با تلفن همراه با تدریس و همراهی «محمدباقر مفیدی کیا» و به همت موسسه تصویر شهرِ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نیمه ی مهرماه برگزار می‌شود.

محمدباقر مفیدی کیا دارای مدرک کارشناسی برنامه سازي تلويزيوني با گرايش كارگرداني و فيلمنامه‌نويسي از دانشكده صدا و سيما است که که تولید برنامه ها و فیلم های مستند  زیادی را در کارنامه کاری خود دارد که از مهمترین آن ها می توان به طراحی، كارگردانی و تدوين فیلم کوتاه داستاني «قطعه‌ي سپيد» ، نویسندگی و كارگردانی فیلم کوتاه داستانی «عطر نمناک حیات» ، نویسندگی فیلمنامه بلند سینمایی اقتباسی «زندانی فاو» ، نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه داستانی «... و دیگر هیچ نبود» ، نویسندگی و کارگردانی نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین نفس»  و نویسندگی و کارگردانی فیلم داستانی "لکه" اشاره کرد.                      

بنابراین گزارش، تمرکز این دوره از تور فیلمسازی بر موضوع «آیین های سنتی محرم» است. برگزیدگان این تور علاوه بر دریافت جوایز خود، برای ساخت یک فیلم کوتاه از شهر تهران مورد حمایت موسسه تصویر شهر قرار می‌گیرند.

این تور فیلمسازی از سه بخش 1- کارگاه آموزشی نخست شامل مباحث مربوط به سوژه‌یابی، قاب‌بندی و تدوین ساده با تلفن همراه 2- تور یک روزه میدانی در شهر تهران و 3- کارگاه آموزشی بررسی آثار تولید شده توسط شرکت‌کنندگان و اعلام برگزیدگان تشکیل می‌شود که حضور پذیرفته‌شدگان در هر سه جلسه الزامی است.

علاقمندان می‌توانند تا 8 مهرماه نسبت به ثبت نام، تکمیل فرم فراخوان و ارسال رزومه فقط از طریق وب‌سایت رسمی موسسه تصویر شهر به آدرس اینترنتی www.tasvireshahr.com اقدام و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 43-22893142 و 2289398990 (داخلی 122- واحد آموزش) تماس بگیرند.

در پایان یادآوری می شود که مهلت تکمیل فرم فراخوان تمدید نخواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار