کد خبر: 813432
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش جوان، چهارمین همایش سلحشوران دفاع مقدس یادواره شهید مهدی باکری ششم مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

داور رستمی وند دبیر اجرایی این همایش در نشست خبری که با حضور دکتر آیت الله ابراهیمی مدیر عامل بانک انصار و از مدیران برگزیده این همایش برگزار شد با بیان این مطلب افزود: در چهارمین همایش سلحشوران دفاع مقدس مجموعه آثار مستند برجای مانده اعم از فیلم، عکس، خاطره‌گویی و همه عناصر بصری و مستنداتی که از شهید مهدی باکری باقی‌مانده، در قالب یک بسته چند رسانه‌ای ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: این بسته، جذابیت‌های خودش را برای نسل جوان دارد و سعی می‌کنیم این آثار و مفهوم را به نسلی منتقل می‌کنیم که حتی بعد از شهادت آن بزرگوار به دنیا آمدند.

رستمی وند هدف از برگزاری این همایش را شناساندن روش مدیریت فرماندهان ارشد دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: اگرچه حمایت زیادی از برگزاری این رویداد نشده اما وجود نام مبارک شهدا، خود حمایت بزرگی است که می‌تواند چنین رویدادی را پشتیبانی کند.

دبیر اجرایی چهارمین همایش سلحشوران دفاع مقدس همچنین در خصوص برنامه های این همایش اظهار داشت: سخنرانان این همایش، وزیر دفاع، تعدادی از همرزمان شهید باکری و نیز کسانی هستند که دوره مدیریتی این شهید را از نزدیک درک کرده‌اند.

دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار نیز در ادامه این نشست گفت: شهید باکری و فرماندهانی چون او بهترین الگوی مدیریتی برای جامعه کنونی ما هستند و هرگاه مدیران ما شیوه های مدیریتی و فرماندهی شهدای دفاع مقدس را در پیش گرفته اند، جهش قابل توجهی در کارها رخ داده و این امر در وهله اول به خاطر نیت الهی و توکل فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس بود که اگر ما هم چنین شیوه ای را اتخاص کنیم، به حتم در کارهای مان موفق خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار