کد خبر: 813281
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
دو برادر كه به اتهام قتل طلافروش يزدي و سرقت پنج كيلو طلا بازداشت شده‌اند، به قتل مرد جواهرفروشي در شهرستان ملاير هم اعتراف كردند.
به گزارش خبرنگار ما، دو متهم پرونده عصر روز يك‌شنبه 28 شهريور ماه تحت تعقيب مأموران پليس آگاهي شهرستان يزد قرار گرفتند. بررسي‌هاي پليس حكايت از اين داشت كه متهمان بعد از قتل شاگرد طلافروش در پاركينگ بازار زرگرها، كليد مغازه را سرقت كرده و با سرقت پنج كيلو طلا متواري شده‌اند. كارآگاهان در تحقيقات پليسي موفق شدند چند روز قبل  عاملان حادثه را در شهرستان همدان شناسايي و بازداشت كنند. مأموران پليس در بررسي از مخفيگاه متهمان طلاهاي سرقتي را هم كشف كردند.

تحقیقات نشان داد دو برادر 31 و 34 ساله تعمیرکار خودروهای سنگین و از مجرمان سابقه‌دار هستند که قبلاً بازدداشت شده بودند.
از آنجا كه سوم مردادماه، سرقت مرگبار مشابهي در شهرستان ملاير اتفاق افتاده بود، احتمال داشت كه متهمان در جريان آن سرقت هم نقش داشته باشند. ظهر روز حادثه مرد طلافروش كه محمدتقي نام داشت در مسير رفتن به خانه به قتل رسيد. مأموران پليس بعد از حضور در محل متوجه شدند كه كليد مغازه وي هم سرقت و مقدار زيادي طلا هم دزديده شده است. دو برادر وقتي در اين باره بازجويي شدند به قتل محمدتقي و سرقت طلاهاي او اعتراف كردند.

متهمان همچنين اعتراف كردند هجدهم شهريور ماه مرد صرافي را در شهرستان يزد براي دستبرد به مغازه‌اش به قتل رسانده‌اند كه در بررسي‌هاي بعدي پليس مشخص شد كه مرد صراف به بيمارستان منتقل شده و خوشبختانه از مرگ نجات يافته بود.
محمدرضا حبيبي، رئيس كل دادگستري استان يزد روز گذشته به رسانه‌ها گفت: از آنجا كه دو برادر به قتل طلافروش ملايري اعتراف كرده‌اند، تحقيقات از آنها در استان همدان در جريان است و متهمان هنوز به پليس يزد تحويل داده نشده‌اند.

وي ادامه داد: دو برادر به مدت يك ماه در شهرستان يزد اقامت داشتند و در اين مدت هيچ سرنخي از خود به جاي نگذاشته بودند. او درباره نحوه قتل هم گفت: متهمان اعتراف كرده‌اند روز حادثه شاگرد طلافروش را هنگام حركت به سوي خودرو‌اش غافلگير و سپس با طناب خفه كرد‌ند. بعد از آن هم با سرقت كليد مغازه به محل دستبرد زده و با سرقت پنج كيلو طلا متواري شده‌اند.
تحقيقات بيشتر از متهمان براي شناسايي جرائم احتمالي در جريان است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کورش
|
United States
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
1
اگر پلیس اگاهی ملایر مثل اگاهی یزد طی مدت 6 روز متهمان را دستگیرمیکرد الان جوان یزدی زنده بود واگر تلاش پلیس یزد نبود احتمال کشته شدن چند نفردیگر وجود داشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار