کد خبر: 813257
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
رئيس سازمان حفظ آثار سپاه و بسيج از عرضه ۵ هزار عنوان كتاب توسط ۱۰۰ ناشر در نمايشگاه كتاب دفاع مقدس خبر داد.
هفتمين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) در مراسمي با حضور سردار نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين آغاز به كار كرد.
سردار حق‌طلب، رئيس سازمان حفظ آثار سپاه و بسيج در ابتداي اين مراسم در سخناني گفت: هفتمين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس بعد از تجربه دوره‌هاي قبل كه در برخي از استان‌ها از قبيل خراسان رضوي، اصفهان، فارس و تهران برگزار شد، امسال به مدت هفت روز در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) برگزار مي‌شود. وي افزود: نمايشگاه در سطحي است كه امروز در تقويم نمايشگاهي وزارت ارشاد قرار گرفته است. بر اين اساس دانشجويان و دانش‌آموزان هر سال انتظار برگزاري آن را مي‌كشند.

حق‌طلب ادامه داد: هفتمين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس در 6 هزار متر مربع با 130 غرفه و به ميزباني 100 ناشر تخصصي 5 هزار عنوان كتاب را عرضه كرده است.
رئيس سازمان حفظ آثار سپاه و بسيج خاطر نشان كرد: هدف از برگزاري اين نمايشگاه انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس به نسل‌هاي جوان كشور است. بر اين اساس امروز اشتياق جوانان براي دفاع از اسلام و انقلاب به‌واسطه دوران دفاع مقدس است. وي اضافه كرد: اميدواريم كه با برگزاري اين نمايشگاه حق مطلب درباره دوران دفاع مقدس به خوبي ادا شود تا مردم و جوانان با فرهنگ مقاومت آشنا شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار