کد خبر: 813107
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موظفند پس از دریافت شکایت، رسید ارائه دهند.
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس: سردار مهدی معصوم بیگی گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موظفند پس از دریافت شکایت، پس از ارائه رسید به شاکی پرونده، به فوریت اقدامات بعدی خود را برابر قانون انجام دهند و این موضوع به کلانتر‌ها و پاسگاه‌ها، ابلاغ شده است.

وی افزود: ضابطان دادگستری موظفند شکایت کتبی یا شفاهی مردم را در هر زمان قبول کنند و در صورت شفاهی بودن شکایت باید در صورت مجلس، قید و به امضای شاکی برسد و علاوه بر آن شاکی را از حق درخواست جبران خسارت و بهره مندی از خدمات مشاوره‌ای و سایر معاضدت‌های حقوقی آگاه کنند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا، رعایت حقوق شهروندی را موضوع بسیار اساسی و مهمی دانست و تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی از تکالیف قانونی، اخلاقی و حرفه ای ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها است که موجب افزایش عملکرد مثبت پلیس و مشارکت بیشتر مردم در تولید امنیت خواهد شد.

وی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت نظام اسلامی است که مظلوم و کسی که مورد ظلم واقع شده است از او کمک می گیرد و ناتوان به او پناه می برد و کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مظهر کمک به ستمدیده و احیا کننده حق مظلوم هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار