کد خبر: 812993
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
عضو شوراي مرکزي حزب مؤتلفه با بيان اينکه سران فتنه شهامت عذرخواهي از مردم را ندارند، گفت: فتنه‌گران ۸۸ بايد به عنوان عاملان اصلي ماجراي کهريزک عذرخواهي کنند.
حميدرضا ترقي، در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نامه عذرخواهي سعيد مرتضوي از آنچه در سال ۸۸ در کهريزک اتفاق افتاد، گفت: وقايع کهريزک که بدون شک مايه تأسف است، اما معلول يک علت بزرگ است که خيانت‌کنندگان در سال ۸۸ براي کشور رقم زدند. وي افزود: فتنه بزرگي که سال ۸۸ سران فتنه و اصلاح‌طلبان به وجود آوردند، عاملي شد که ماجراي کهريزک رخ دهد و همين ابزار دستي براي رسانه‌هاي ضدانقلاب، سازمان‌ها و نهادهاي مدعي حقوق بشر شود که تا مي‌توانند عليه نظام جمهوري اسلامي ايران شانتاژ و تبليغات کنند.

اين فعال سياسي با بيان اينکه مقصر آنچه در کهريزک رخ داد فتنه‌گران بودند، تصريح کرد: اگر در کشور فتنه نمي‌کردند، در حق مردم ظلمي به اين بزرگي انجام نمي‌دادند، عامل شهادت بسياري از جوانان نمي‌شدند، مساجد را به آتش نمي‌کشيدند، هتک حرمت عاشوراي حسيني را نکرده بودند و به نظام جمهوري اسلامي ايران تهمت تقلب نزده بودند، وقايع کهريزک رخ نمي‌داد. ترقي با اشاره به اينکه مرتضوي به عنوان دادستان وقت تهران از آنچه در سال ۸۸ رخ داد عذرخواهي کرده، گفت: اگرچه ماجراي کهريزک ناخوشايند و مايه تأسف است و بايد اين عذرخواهي زودتر انجام مي‌شد، اما نشان‌دهنده شهامت مرتضوي براي عذرخواهي از محضر مردم است. وي تأکيد کرد: متأسفانه سران فتنه که عامل اصلي و سرخط اين ماجرا بودند، هنوز اين شهامت را پيدا نکردند که از محضر مردم و رهبري به خاطر هزينه‌هاي سنگيني که براي ملت و کشور به وجود آوردند عذرخواهي کنند. عضو شوراي مرکزي حزب مؤتلفه اسلامي گفت: سران فتنه نه تنها بايد از آنچه در سال ۸۸ در کشور به وجود آوردند اظهار پشيماني کنند بلکه بايد به عنوان عامل اصلي ماجراي کهريزک هم از ملت عذرخواهي کنند.
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
الله ُ اََ ع لَمُ بما کنتم لاتعلمون.اِن اللهَ مع الصابرین
!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
1
4
عجب جنايت را شما كرديد ايشان مقصر هستند منطق داعشيت ما را كشته .پس چرا محاكمه نمي كنيد ترسوها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
1
2
جوک قرن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
عدالت اسلام ناب محمدی حکم می کند تا وقتی داد گاهی تشکیل نشود و متهمین دفاعی از خودشان نکنند هر گونه اظهار نظر در مورد دو طرف قضیه بی ربط و خلاف شرع است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار