کد خبر: 812945
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
فرمانده پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) گفت: برخي‌سياسيون معتقدند براي رضايت دشمنان، بايد به آنها لبخند بزنيم غافل از آنكه نمي‌دانند ما احتياجي به رضايت آنها نداريم.
به گزارش تسنيم، امير فرزاد اسماعيلي در مراسم گراميداشت شهداي هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به شهادت بيش از 200 هزار شهيد در سال‌هاي پس از انقلاب، با انتقاد از حقوق‌هاي نجومي و ذخيره انقلاب ناميده‌شدن برخي از اين مديران گفت: امروز حدود 3 هزار پست مديريت دولتي و لشكري در كشور وجود دارد، يعني به ازاي هر پست مديريتي، 65 تا 70 جوان اين كشور به خاك و خون غلتيده‌اند، از اين رو ما نه تنها وارث خون اين شهيدان كه بدهكاران آنها هستيم، پس بدانيم كه حتي اگر احدي از اين مديران بخواهد با حقوق‌هاي آنچناني، به خون اين شهيدان خيانت كند، قطعاً نفرين براي خود خريده است.

اسماعيلي گفت: امروز مي‌بينيم هيچ دشمني، جرئت نزديك شدن به مرزهاي ما در زمين و هوا را ندارد و اين امنيت آسمان و فضاي كشورمان به اندازه‌اي است كه يك سازمان بين‌المللي، آسمان ايران را امن‌ترين آسمان دنيا معرفي مي‌كند. اين امنيت در حالي است كه ما سال‌هاست در شرايط تحريم به سر مي‌بريم و هشت سال جنگي را پشت سر گذاشتيم كه بسياري از كشورهاي دنيا نمي‌توانند تصور يك سال قرار گرفتن در شرايط جنگ را داشته باشند.
وي با انتقاد از اينكه مي‌گويند چه نيازي به موشك داريم، گفت: برخي ‌سياسيون معتقدند براي خشنود كردن دشمنان بايد به آنها لبخند بزنيم، غافل از آنكه نمي‌دانند ما هيچ احتياجي به جلب رضايت و خشنودي آنها نداريم و ما تنها بايد به دنبال خشنودي خداوند و مردمي باشيم كه جوانانشان را تقديم اين كشور كرده‌اند. اسماعيلي با اشاره به اهميت اقتصاد مقاومتي، اقتصاد را ستون فقرات كشور دانست و با تأكيد بر ضرورت بهره‌مندي از ظرفيت و پتانسيل داخلي در اقتصاد مقاومتي گفت: عدم‌توجه به پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي داخلي يكي از آفات اقتصاد مقاومتي است و ما بارها، پاسخ اعتماد به توانمندي دانشمندان جوان كشورمان را به عينه ديده‌ايم، به عنوان مثال زماني ما به دنبال داشتن راداري با برد هزار كيلومتر بوديم و اين در حالي بود كه به واسطه تحريم، هيچ كشوري حاضر به فروش اين رادار به ما نبود ولي خوشبختانه اين تحريم باعث شد تا با تكيه بر همين دانشمندان جوان كشورمان بتوانيم با كمترين هزينه‌، اين رادار را توليد كنيم. آيا حل مشكلات اقتصادي كشور سخت‌تر است يا دفاع 24 ساعته از امنيت زمين، هوا و فضاي كشور؟ آن هم در شرايطي كه بيش از 40 پايگاه شناسايي نظامي كه در لبه تكنولوژي دنيا قرار گرفته‌اند، عطش سرك كشيدن به مرزهاي كشورمان را دارند.

اسماعيلي افزود: امروز در شرايطي هستيم كه وقتي خلبان اف‌18 به بهانه حمايت از قايق‌هاي امريكايي، با قلدري پشت بي‌سيم با ما صحبت مي‌كند، يك جوان متخصص 25 ساله ايراني، با چند كلمه اخطار، كاري مي‌كند كه آن اف 18 و شش هواپيماي ديگر از منطقه فرار مي‌كنند. دشمنان به خاطر اخطار ما به هواپيماي جاسوسي u2 امريكا اعتراض مي‌كنند در حالي كه اگر اين هواپيما به اخطار ما توجه نمي‌كرد و نزديك‌تر مي‌شد، قطعاً به سمت آن شليك و منهدمش مي‌كرديم.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار