کد خبر: 812800
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
همپالگي ايران‏ستيزانه عربي- صهيونيستي آشكارتر مي‌شود
همگرايي ايران‌ستيزانه سران كشورهاي عرب هر روز آشكارتر مي‌شود و در اين مسير قبح نشست علني ضد ايراني آنها با مقامات رژيم صهيونيستي ريخته است.
همگرايي ايران‌ستيزانه سران كشورهاي عرب هر روز آشكارتر مي‌شود و در اين مسير قبح نشست علني ضد ايراني آنها با مقامات رژيم صهيونيستي ريخته است. پس از رزمايش‌هاي مشترك نيروي هوايي اسرائيل و امارات در امريكا و سفر انور عشقي، ژنرال بازنشسته عربستاني به تل‌آويو، سفرا و نمايندگان كشورهاي شوراي همكاري خليج فارس و پژوهشگران لبناني با شخصيت‌هاي معروف اسرائيلي در همايشي در نيويورك ديدار كردند، به لفاظی علیه ایران پرداختند. حالا دو لابي عربي و صهيونيستي در امريكا به هم پيوسته‌اند و علاوه بر چنين نشست‌هايي همچنان سعي برتصويب قطعنامه‌هاي ضد ايراني در كنگره دارند.
در اين همايش كه از سوي سازمان «اتحاد عليه تهديد هسته‌اي ايران» برگزار شد، تزيپي ليوني، وزير سابق اسرائيلي، يوسف العتيبه، سفير امارات در امريكا، هيا راشد آل خليفه، سفير سابق بحرين در فرانسه، محمد خالد اليحي، پژوهشگر غيرمقيم در واشنگتن و توني بدران، پژوهشگر لبناني و سياستمداران و اروپايي‌هاي ديگر حضور داشتند.

اين اعراب به اصطلاح امریکایی‌ها«ميانه رو» در طول يك روز كامل با ليوني چگونگي مقابله با ايران را بررسي كردند. العتيبه در حلقه اول اين گفت‌وگوها تأكيد كرد: ايران كشوري است كه خواهان داشتن روابط طبيعي با كشورهاي منطقه نيست. اگر تهران عاقلانه و سنجيده رفتار كند مي‌تواند عامل ثبات در منطقه باشد.  در جلسه دوم كه با عنوان «نقش ايران در برهم زدن ثبات منطقه» برگزار شد، توني بدران مدعي شد: روسيه بر حريم هوايي غرب سوريه سيطره يافته و ايران نيز خاك سوريه را در اختيار گرفته است.  بدران از سياست باراك اوباما، رئيس‌جمهور امريكا انتقاد كرد و گفت: مشكل اوباما اين است كه سياست ممانعت از سرنگوني حكومت در سوريه را در پيش گرفته است.  اليحيي نيز مدعي شد كه ايران مسئول جنگ يمن است.  در جلسه بعد از ظهر نيز ليوني ادعا كرد: فرصتي براي تأسيس پيمان منطقه‌اي عليه ايران وجود دارد كه نبايد آن را از دست بدهيم. جاي تعجب است كه چگونه كشورهاي جهان معيارهايشان را در قبال ايران تغيير داده‌اند. حتي بعد از توافق هسته‌اي ايران يك مشكل منطقه‌اي است. ايران يك كشور تندرو و در رأس «تروريسم» است،  ما بايد مانع اقدامات اين كشور شويم. تنها راه براي رسيدن به اين هدف ايجاد ائتلاف منطقه‌اي عليه ايران است.  هيا نيز از سهل‌انگاري امريكا در قبال ايران انتقاد كرد و گفت: ايران براي تبديل بحرين به يك كشور اسلامي تلاش كرد و بحرين هر روز از اقدامات تروريستي ايران رنج مي‌برد.
  
كنگره در سوداي مصادره اموال ايران
مجلس نمايندگان امريكا طرحي را در دست بررسي دارد كه هدف از آن رديابي دارايي‌هاي احتمالي مقامات ايراني در بانك‌هاي خارجي اعلام شده است؛  طرحي كه مي‌تواند زمينه‌ساز تحريم‌هاي جديد يا مصادره اموال ملت ايران به بهانه‌هاي جديد باشد. كميته اصول و قوانين مجلس نمايندگان امريكا روز سه‌شنبه طرحي را به رأي مي‌گذارد كه هدف از آن بررسي دارايي مقامات ارشد ايراني در خارج از كشور است.  در صورت تصويب نهايي و ابلاغ آن از سوي «باراك اوباما» رئيس‌جمهور امريكا واشنگتن تلاش خواهد كرد فهرستي از اموال منتسب به مقام معظم رهبري، رئيس‌جمهور و ديگر مقامات ارشد دولتي و نظامي ايران در بانك‌هاي خارج از كشور تهيه كند. اين طرح هفته گذشته با 39 رأي موافق در برابر 20 رأي مخالف در كميته خدمات مالي مجلس نمايندگان امريكا به تصويب رسيده بود و قرار است در صحن اصلي مجلس مورد بررسي قرار  ‌گيرد.  در صورت تصويب اين طرح، وزير خزانه‌داري امريكا گزارش خود را در خصوص دارايي‌ها يا حساب‌هاي 202 مقام ارشد ايراني در بانك‌هاي خارجي منتشر كند.  از سوی دیگر سخنگوي كاخ سفيد اعلام كرد كه دولت اوباما این  طرح را وتو مي‌كند، چراكه چنين طرحي مي‌تواند اطلاعات احتمالی محرمانه امريكا درباره مقامات ایران را در معرض خطر افشا قرار دهد.  
  
تبليغ اسرائيلي براي گروهك ضدانقلاب ‏يك خبرنگار اسرائيلي به كمپ آموزشي يك گروهك ضدانقلاب‌ رفته كه گفته بودند به خاطر نداشتن مجوز تردد آزادانه افراد مسلح خود در مرزهاي ايران، به جمهوري اسلامي اعلان جنگ مي‌كنند.  به گزارش فارس، گروهك ضدانقلاب «حزب دموكرات كردستان» كه سه‌شنبه‌شب براي ديده شدن و خروج از ركود سياسي، روي آنتن بي‌بي‌سي فارسي از اعلان جنگ به جمهوري اسلامي خبر داده بود، با ديگر دشمنان ايران هم گويا مراوداتي دارد.  «ست فرانتزمن» خبرنگار روزنامه صهيونيستي جروزالم‌پست در صفحه توئيتري خود عكسي از سه زن و سه مرد مسلح كه گويا از افراد حزب دموكرات كردستان هستند منتشر كرد و از راهيابي به كمپ آموزشي اين حزب خبر داد.  فرانتزمن در ذيل اين عكس نوشته است: «همزمان با بالا گرفتن عمليات (نظامي) حزب دموكرات كردستان عليه نظام ايران، من به زودي گزارش تصويري ديدارم با نيروهاي رزمي در حال آموزش آنها در ماه جولاي را منتشر مي‌كنم.» اخيراً منابع امنيتي از سرازير شدن منابع مالي از سوي عربستان به سمت اين گروهك ضدانقلاب براي شروع عمليات نظامي عليه اهداف ايراني خبر داده بودند.  در حالی که اين گروهك 20 سالي بود كه در كردستان عراق مستقر شده و دست از حملات تروريستي برداشته بود، «مصطفي هجري» دبيركل اين گروهك به بي‌بي‌سي گفت كه چون مرزبانان ايراني به پيشمرگه‌هاي كرد اجازه تردد با سلاح را نمي‌دهند، به جمهوري اسلامي اعلان جنگ مي‌شود.  هجري پيش از اين هم در مصاحبه با رسانه‌هاي صهيونيستي، از اين رژيم براي دريافت پول و تجهيزات، كمك خواسته بود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
1
سلام علیکم
"و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین "
خداوندمتعال ،وعده داده که اسلام جهانی خواهدشد هرچندمشرکان خوش ندارند.
البته در این شرایط ما هم باید باتمام توان به وظایفمان عمل کنیم .تلاش درعرصه های فرهنگ و علم واقتصاد،ومهم تراز اینها تلاش درعرصه ی جهادبانفس وتقویت ایمان واراده وبصیرت ،که در سایه ی استمدادالهی حاصل خواهدشد،ازوظایف مهم مامنتظران موعودعصر(عج )است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
1
سلام علیکم
حتی اگر تمام دنیا علیه مامتحدشود،دست از اسلام وامام حسین (ع)نخواهیم کشید.ان شآء الله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار