کد خبر: 812781
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
دو كتاب «جنگ و رمان هايش» نوشته ابراهيم حسن بيگي و «روزي‌روزگاري مردي» نوشته حسين فتاحي تجديد چاپ شد.
از آنجا كه ساخت فيلم و سريال از روي آثار مكتوب به مراتب تأثيرگذارتر از مطالعه كتاب است، در كتاب «جنگ و رمان‌هايش» سعي شده داستان‌هايي گنجانده شود كه قابليت تبديل شدن به فيلم و سريال را داشته باشد، شايد كه در آينده شاهد ساخت آثار نمايشي دفاع مقدسي متعددي از روي اين داستان‌ها باشيم.

داستان‌ها اغلب از داستان كوتاه دوران جنگ به رمان و داستان بلند تغيير يافت و در آثار اين دوران علاوه بر جبهه به پشت جبهه نيز پرداخته شد. موضوع اسيران آزادشده جنگ يعني آزادگان سرافراز و مسائل جانبازان و خانواده معظم شهدا از ديگر موضوعات مهم دوران بعد از جنگ است و نويسندگان بدون دغدغه خاطر، ويراني‌ها و مصائب جنگ را نيز مورد توجه قرار دادند.
كتاب «روزي روزگاري مردي» نوشته حسين فتاحي، داستان زندگي شهيد بزرگوار محمد بروجردي را به تصوير مي‌كشد.

«روزي روزگاري مردي» كتابي در رابطه با رشادت‌ها و از خودگذشتگي مردي است كه براي دفاع از دين خدا و مرزهاي كشور خود خالصانه جنگيد و در اين مسير از هيچ كوششي فروگذار نكرد. شرح زندگي شهيد بروجردي در اين كتاب نشان مي‌دهد كه در هر پست و مقامي آنچنان با همرزمان خود گرم و صميمي بود كه همه او را مانند برادر خود دوست داشتند و تا لحظه آخر زندگي همپاي او ايستادند.

چاپ دوم اين كتاب در 116 صفحه و با قيمت 45هزار ريال از سوي انتشارات سروش منتشر شد و در اختيار علاقه‌مندان به زندگي شهيدان اين مرز و بوم قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار