کد خبر: 812727
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
در سفر اخیر معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات و آبزیان کشور به استان اردبیل، تصمیم بر این شد تا بازارچه‌های تخصصی آبزیان در اردبیل راه‌اندازی شود.

میر آرمان واعظی مدیرکل شیلات استان اردبیل با اعلام اين خبر گفت: ما سال گذشته بیش از هشت هزار تن تولید آبزیان اعم از سردابی و گرمابی را شاهد بودیم که پیش‌بینی می‌کنیم امسال این رقم به 9 هزار تن افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بخش آبزی‌پروری و تولید ماهی 170 درصد تحقق برنامه پیش‌بینی شده را در حوزه شیلات شاهد بودیم، تصریح کرد: استان اردبیل جزء استان‌های برتر در بخش تولید با کیفیت آبزیان است.

مدیرکل شیلات استان به رهاسازی دو میلیون بچه ماهی در مزارع پرورش ماهی با هزینه‌کرد بیش از یک میلیارد تومان اشاره کرد و گفت:‌ این تعداد بچه ماهی در 61 مزرعه و منابع آب بزرگ و کوچک استان اردبیل رهاسازی شده است.

واعظی توسعه تولید ماهیان استخوانی را براساس تفاهمنامه امضا شده بین استانداری با شیلات را یادآور شد و افزود: براساس تفاهمنامه‌ای که در سفر اخیر رئیس سازمان شیلات کشور با استاندار اردبیل به امضا رسید، قرار است بازارچه‌های تخصصی عرضه ماهیان و آبزیان با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار