کد خبر: 812487
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
آغاز پخش آزمايشي «اميد» از گيرنده‌هاي ديجيتالي
پخش آزمايشي كانال تلويزيوني «اميد» مختص گروه سني نوجوان از طريق شبكه كودك و نوجوان همزمان با عيد سعيد غدير آغاز شد.
محمدصادق عابديني
وعده راه‌اندازي شبكه‌اي مختص گروه سني نوجوانان محقق شد و شبكه كودك و نوجوان سومين كانال تلويزيوني‌اش را با نام «اميد» راه‌اندازي كرد. تأسيس اين كانال تلويزيوني از برنامه‌هاي اعلامي مديريت شبكه كودك و نوجوان در خصوص ارائه برنامه‌ها براساس گروه‌هاي سني بوده است.

روز گذشته يك شبكه و يك كانال تلويزيوني به جمع شبكه‌هاي صداوسيما اضافه شد. شبكه «شما» زير نظر معاونت شهرستان‌هاي صداوسيما كه پيش از اين نيز فعاليت داشت، و مدتي بود كه جمع‌آوري شده بود، دوباره به جمع شبكه‌هاي تلويزيوني بازگشت تا باز هم گلچيني از توليدات استاني به صورت يك شبكه مستقل در اختيار مخاطبان تلويزيون قرار گيرد و از سوي ديگر كانال تلويزيوني اميد، اولين و تنها شبكه مختص گروه سني نوجوان فعاليت آزمايشي خود را شروع كرد.
دكتر علي عسگري، رئيس رسانه ملي در مراسم راه‌اندازي كانال تلويزيوني اميد گفت: رسانه ملي با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري «مدظله‌العالي» مبني‌بر توجه ويژه به توليد برنامه‌هاي مناسب براي نسل نوجوان و جوان كشور، راه‌اندازي شبكه اختصاصي براي اين گروه سني را در اولويت قرار داد و بحمدالله با تلاش همكاران معاونت‌هاي سيما و فني امروز شاهد راه‌اندازي شبكه تخصصي«اميد» براي نوجوانان و جوانان هستيم كه اميدواريم اين شبكه بتواند معارف اهل بيت(ع) را به خوبي براي نوجوانان عرضه كند.

محمد سرشار، مدير شبكه كودك و نوجوان نيز درباره فعاليت كانال اميد در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد توضيح داد: با راه‌اندازي اين شبكه، سومين كانال شبكه كودك و نوجوان، پخش آزمايشي خود را در يك فركانس مجزا و به مدت 12 ساعت در روز، از 11 صبح تا 11 شب آغاز مي‌كند. سرشار اضافه كرد: پخش آزمايشي شبكه اميد در روزهاي پنج‌شنبه، جمعه و ديگر تعطيلات رسمي از 8 صبح تا 11 شب خواهد بود. مدير شبكه كودك و نوجوان در ادامه از توليد و پخش برنامه‌هاي متنوع براي اين گروه سني خبر داد و اضافه كرد: مجموعه‌اي از برنامه‌هاي تلويزيوني زنده و ضبطي، برنامه‌هاي مستند، فيلم‌ها و سريال‌هاي رئال و انيميشن، مسابقه‌ها، نماهنگ‌ها و ديگر قالب‌هاي متنوع تصويري، برنامه‌هاي شبكه اميد را تشكيل مي‌دهند كه براساس يك منظومه تربيتي اسلامي ايراني، تأمين يا توليد شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار