کد خبر: 812286
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
شبکه قرآن و معارف سیما با برنامه های متنوع به استقبال هفته دفاع مقدس می رود
به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، در ایام هفته دفاع مقدس و به منظور پاسداشت حماسه های بی بدیل رزمندگان دفاع مقدس ، برنامه های متنوعی در این شبکه تدارک دیده شده است .

برنامه "برگی از خاطرات" کاری از گروه محافل و مسابقات ، به تهیه کنندگی علی سلطانی به روی آنتن می رود . این برنامه در 20 قسمت 5 دقیقه ای مروری خواهد داشت بر خاطرات رزمندگان دفاع مقدس که با بهره گیری از تصاویر ناب جبهه همراه خواهد بود .

"فصل رویش" به تهیه کنندگی مهدی شایقی حق در 7 برنامه 15 دقیقه ای، اردوهای راهیان نور را به تصویر می کشد .

"آسمانی ها" عنوان برنامه ای است که به معرفی فرماندهان روحانی دفاع مقدس خواهد پرداخت این برنامه کاری از تامین برنامه بوده و در 5 قسمت 30 دقیقه ای از شبکه پخش می شود.

برنامه "روزنه" نیز با حال و هوای دفاع مقدس در 10 قسمت 5 دقیقه ای گزارشهای کوتاهی از همایشها و جلسات قرآنی هفته دفاع مقدس را ارائه می کند.

"شیرازه" به تهیه کنندگی میثم ریاحی ، کتابهای حوزه دفاع مقدس را در 5 قسمت 5 دقیقه ای معرفی می کند.

همچنین در این ایام مجالس انس با قرآن کریم در برنامه ای هفت قسمتی پوشش داده خواهد شد و تهیه کننده آن سید جمال ذوالفقاری می باشد.

برنامه "سوره های سرخ" در هفت قسمت 15 دقیقه ای با محوریت معرفی شهدای قرانی دوران دفاع مقدس و "نمای هشت" شامل سکانسهای معارفی قرآنی فیلمها و سریالهای دوران دفاع مقدس از دیگر برنا مه های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام مقدس می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار