کد خبر: 812058
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
برای نخستین باردرکشور درسال تحصیلی جدید
باتوجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید شرکت مخابرات استان اصفهان برای دانشجویان ودانش آموزان ومشترکین جدید اینترنت رایگان ارایه می دهد .
حسین کشایی مدیرکل مخابرات اصفهان بااعلام این خبر افزود : در طرح اول ویژه دانشجویی ودانش آموزی به آن دسته از کسانی که دارای سرویس از مخابرات می باشند با استفاده از اکانت در ساعات 5 لغایت 11 صبح از 20 گیگ ماهیانه در طرح وانشجویی و10 گیگ ماهیانه در طرح دانش آموزی بهره مند  می شوند .
وی افزود : نحوه فعال سازی مانند طرح بی نهایت بوده واز طریق سامانه تحت وب انجام می شود که طرح فوق بصورت رایگان و یک ماهه بوده واز سوی شرکت مخابرات استان تمدید می گردد. همچنین سرعت سرویس مذکور باتوجه به پهنای باند موجود وبه صورت حداکثری خواهد بود که جزییات طرح ونحوه ثبت نام از طریق سایت 2020. Tce.irقابل مشاهده است.
 * یک ماه آشنایی یک عمر همراهی
مدیرکل مخابرات گفت : در طرح مهر مخابرات که از طریق تماس با 2020 ویا مراکز حضوری فعال سازی می گردد وانحصاراجهت مشترکین جدید که دارای سرویس از مخابرات نیستند ارایه می شود که دراین طرح سرویس بصورت نامحدود  (حداکثر 20 گیگ ماهیانه ) با ماکزیمم سرعت ممکن جهت مشترک وبه مدت یک ماه ورایگان ارایه می شود .
کشایی هدف از این طرح را آشنایی مشترکین جدید با اینترنت پر سرعت مخابرات ذکر کرد وگفت : پس از پایان یک ماه مشترک می تواند هریک از طرح های مخابراتی را درخواست نماید ودر صورت عدم تبدیل طرح توسط مشترک سرویس به طرح زرین پلاس تبدیل می گردد . ودر صورت انصراف از طرح تنها هزینه نصب وراه اندازی از مشترک برروی قبض دریافت می شود .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر