کد خبر: 812039
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
بنابر دستور وزیر نفت در حال حاضر مجوز جایگاه سوخت در کشور صادر نمی‌شود اما این به آن معنی نیست که در چهارمحال و بختياري نیاز به جایگاه سوخت نداریم.

 مدیر عامل شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی چهارمحال و بختیاری با بيان مطلب فوق و با بيان اينكه مجوز احداث جایگاه سوخت در چهارمحال و بختیاری صادر نمی‌شود، افزود: با توجه به اینکه ایران دارای نفت فراوان است اما مانند سایر کشورها شرکت برند ندارد در همین راستا متقاضیان جایگاه سوخت باید در قالب "شرکت برند" تقاضای خود را برای دریافت مجوز جایگاه سوخت ارائه دهد.

مجتبی سرداری به مصرف 111 میلیون و 367 هزار لیتر بنزین معمولی و بیش از سه میلیون و 11 هزار لیتر بنزین سوپر در پنج ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: مصرف بنزین سوپر در این مدت 24.5 درصد و بنزین معمولی 3.5 درصد افزایش داشته است.

سرداری  با اشاره به مصرف 99 میلیون و 119 هزار تن گازوئیل در پنج ماه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این میزان نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی چهارمحال و بختیاری علت افزایش مصرف بنزین در استان را ورود گردشگران به این استان عنوان کرد.

وی به کاهش مصرف 39.5 درصدی نفت سفید در استان اشاره کرد و گفت: در پنج ماه نخست امسال 236 هزار 700 لیتر نفت سفید در استان فروخته شده است که علت کاهش مصرف نفت سفید در استان، گازکشی بسیاری از روستاها بوده است. سرداری گفت: برای نخستین بار در کشور، گازرسانی به روش CNG به روستاهای سخت گذر در چهارمحال و بختیاری با استفاده از تجهیزات مادر و دختر صورت پذرفت

سرداری در ادامه از تجهیز جایگاه توزیع سوخت هواپیمایی فرودگاه شهرکرد به سیستم مکانیزه کارت خوان در نیمه دوم سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با اجرایی این طرح از اوایل مهرماه امسال، امکان پرداخت وجوه سوخت دریافتی به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داودامینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
باسلام جناب مهندس... میشه بفرماییدتاکی بایدمنتظربنزین سوپردرجایگاههای شهرکردباشیم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار