کد خبر: 811972
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
نماينده مجلس با اشاره به نقض عهد طرف‌هاي غربي در اجراي برجام گفت: ‏امروز تنها چيزي که مي‌توانيم روي آن ادعاي حقوقي داشته باشيم همين سند ‏برجام است، ‏ما پيش‌پرداخت‌ها را داده‌ايم، مذاکرات هسته‌اي تجربه بزرگي بود که با ‏اعتماد به امريکا مشکلات کشور حل نخواهد شد.
حميدرضا فولادگر، نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي، در گفت‌و‌گو با رسا، درباره نظارت مجلس بر اجراي برجام با توجه به نقض عهد طرف‌هاي غربي گفت: مطابق با قانون اساسي دولت موظف است هر سه ماه يک‌بار درباره روند اجراي برجام به کميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس شوراي اسلامي گزارش دهد. وي ادامه داد: کميسيون امنيت ملي و سياست خارجه هم بايد هر شش ماه يکبار گزارشي را از پيشرفت برجام به مجلس ارائه دهد، به زودي قرار است کميسيون امنيت گزارش خود را آماده کند و بايد منتظر گزارش کميسيون باشيم.

فولادگر افزود: در برجام ايران تمام تعهدات خود را انجام داده است، به تعبير رهبر معظم انقلاب ما پيش پرداخت‌ها را داديم و الان اين طرف‌هاي غربي و امريکا هستند که بايد به قول و تعهد کتبي خود عمل کنند و پايبند باشند، اما متأسفانه آنها تا امروز ‏تعهدات خود را اجرايي نکرده‌اند.
فولادگر درباره برخي اظهار نظرها در خصوص لغو يک‌جانبه برجام از سوي ايران در قبال عهدشکني‌هاي غربي تصريح کرد: در شرايط کنوني ما نمي‌توانيم برجام را به صورت يکجا لغو کنيم و اين راه حل نيست، فعلاً همين سند برجام دستمايه ماست و ما براي لغو آن پيشقدم نمي‌شويم، اما اينکه طرف‌هاي غربي و امريکا بخواهند قرارداد را لغو کنند، بحث ديگري است. وي افزود: امروز تنها چيزي که مي‌توانيم روي آن مانور دهيم و ادعاي حقوقي داشته باشيم همين سند برجام است، مذاکرات هسته‌اي با 1+5 تجربه و امتحان بسيار بزرگي براي کساني بود که خيال مي‌کردند با اعتماد به امريکا مي‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
مگر شما قابل اعتماد هستيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به كدام وعده اي كه داديد عمل كرديد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو عمو ملت را چي فرض كردي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
0
چرت نگو
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار