کد خبر: 811788
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
افخمي در انديشه ساخت «سن‌پطرزبورگ‌۲»
بهروز افخمي كه با اجـراهـايش در برنامه «هفت» منتقدان و مـوافقان زيادي را پيدا كرده است، احتمـالاً سال آينده را با ساخت قسمت دوم فيلم سينمـايي سن‌پطـرزبورگ آغاز خـواهد كرد.
محمد صادقي
حميد اعتباريان، تهيه‌كننده فيلم سينمايي سن‌پطرزبورگ در گفت‌و‌گو با ديباچه، درباره ساخت قسمت دوم اين فيلم سينمايي مي‌گويد: «فيلم سينمايي سن‌پطرزبورگ با همان تيم قبلي ساخته خواهد شد و بهروز افخمي در جايگاه كارگردان و پيمان قاسم‌خاني به عنوان نويسنده فيلمنامه در اين پروژه حضور خواهند داشت.»

بهروز افخمي بعد از ساخت فيلم سينمايي «روباه» كه در مورد مسائل پرونده هسته‌اي و اقدامات تروريستي عليه كشورمان بود، از سينما دور شد و با تحويل گرفتن برنامه تلويزيوني «هفت» از محمود گبرلو به طور كامل وقت خود را به اين برنامه تلويزيوني اختصاص داد. اجراهاي افخمي در برنامه هفت و حملات وي به بدنه سينماي ايران باعث شده تا اين كارگردان منتقدان زيادي را در ميان همكاران سينمايي‌اش پيدا كند. به طوري كه روز گذشته يكي از روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب طي مطلبي به برنامه «هفت» حمله كرد. به نظر مي‌رسد با جدي شدن ساخت سري دوم فيلم سينمايي «سن‌پطرزبورگ» ممكن است افخمي نيز قيد حضور در تلويزيون را بزند. اين اتفاق پيش از اين نيز براي فريدون جيراني افتاد و اين كارگردان نيز تلويزيون را به مقصد سينما ترك كرد. تهيه‌كننده سن پطرزبورگ 2 در مورد آغاز پروژه و زمان فيلمبرداري مي‌گويد: «از اواخر پاييز پيش‌توليد را آغاز مي‌كنيم و فيلمبرداري با شروع سال جديد شروع خواهد شد.» اگر طبق چنين برنامه‌اي كار پيش برود، افخمي احتمالاً آخرين سال حضور در برنامه هفت را تجربه خواهد كرد و همان طور كه پيشتر نيز شايعه شده بود، تلويزيون روي گزينه‌هاي جايگزين وي تمركز خواهد كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار