کد خبر: 811747
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
مسؤول سازمان بسیج رسانه قزوین:
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: برخی با چهره نفاق سعی در جلوگیری از حرکت انقلاب در مسیر خود دارند که باید در این خصوص روشنگری شود.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، محمد سرباز در نخستین جلسه طرح ولایت بسیج رسانه استان قزوین که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه این استان در محل حسینیه آیت‌الله شالی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بسیج رسانه با اتکا به نیروهایی توانمند در مسیر حرکت خود به طور مطلوب عمل کرده است.

وی افزود: این دوره که نخستین جلسه آن با حضور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد به رشد بنیه اعتقادی و بینش سیاسی بسیجیان کمک می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی با چهره نفاق سعی در جلوگیری از حرکت انقلاب در مسیر خود دارند که باید در این خصوص روشنگری شود.

سرباز یادآور شد: امروز توطئه‌های دشمنان انقلاب از طریق فضای مجازی کاملاً مشهود است که باید با بصیرت و روشنگری در این زمینه هوشیار بوده و این توطئه‌ها را خنثی کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج رسانه استان قزوین ایجاد جبهه انقلابی در عرصه رسانه به منظور مقابله با تهاجم و توطئه‌های دشمنان است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: امروز دشمنان رویکرد خود را به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تغییر داده‌اند و از طریق آن درصدد هستند به نقشه‌های شوم خود دست پیدا کنند.

سرباز بیان کرد: امید است بسیجیان و آحاد مردم جامعه در زمینه اعتلای نظام، تقویت و پیروی از ولایت فقیه گام‌های ارزنده‌ای بردارند چراکه این مهم یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر