کد خبر: 811663
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

والیبال ساحلی

محمدطاهر وادی مدعی است ملی‌پوشان در رقابت‌های والیبال جام کنفدراسیون‌ آسیا برای کسب نتیجه‌ای در شان تیم ایران با تمام قوا بازی خواهند کرد .

به گزارش ایسنا، ملی پوش والیبال ب در آخرین تمرین تیم ملی  پیش از حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شش ماه است که در اردوها حضور داریم و تیم بسیار خوب تمرین کرده است. بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای به تیم ملی دعوت شده‌اند که برخی از بازیکنان انگیزه حضور در تیم الف را نیز دارند.

وادی در ادامه گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با وجود تیم‌هایی که با تیم اصلی خود در رقابت های جام کنفدراسیون آسیا  حضور خواهند داشت بهترین نتیجه را کسب کنیم. تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال حاضر در سطح آمادگی خوبی قرار داریم، در تورنمنتی که در قطر حضور داشتیم شرایط بدنی تیم در سطح خوبی بود.

او از تغییر در گروه‌بندی تیم خبر نداشت و اظهار کرد: از تغییر به وجود آمده در گروه‌بندی اطلاعی ندارم. گروه ما گروه سختی بود با تمام قوا در مسابقات حضور خواهیم داشت و مشکلی که برای ما کار را سخت خواهد کرد این است که دو  بازی‌ما  در صبح برگزار خواهد شد و به همین دلیل حدود 10 روز است که صبح‌ها کار گروهی و بعد از ظهرها کار بدنسازی را انجام می‌دهیم.

وادی در پایان گفت: با تمام قوا بازی خواهیم کرد و مطمئن باشید نتیجه‌ای که در شان تیم ملی ایران است کسب خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار