کد خبر: 810572
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
زنگ افتتاح نمایش «دلپیچه» توسط مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون به صدا در آمد. این نمایش به کارگردانی سعید دولتی در تماشاخانه همای سعادت روی صحنه رفته است.

شب گذشته نمایش «دلپیچه» به نویسندگی اصغر گروسی کار خود را در تماشاخانه «همای سعادت» آغاز کرد.

مهوش وقاری در این مراسم گفت: قرار بود، همراه با همسرم زنگ افتتاح نمایش را به صدا درآورم که متاسفانه امکانپذیر نشد، تئاتر در همه کشورها جایگاه قابل توجهی دارد و حتی برخی کشورها را با نام سالن های تئاترشان به یاد می آورند.

این بازیگر افزود: تئاتر مادر هنرهای نمایشی است و بسیاری از هنرمندان واقعی ما به این افتخار می کنند که روزی در صحنه تئاتر پرده خوانی می کردند.

وی گفت: تئاتر در کشور ما با مسائل بسیاری مواجه است و اگر عشق به این هنر نبود تدارم آن امکان پذیر نمی شد، خوشبختانه دوستداران تئاتر پایداری کردند و من امروز در نهایت شگفتی می بینم که به همت مجموعه هایی مثل «همای سعادت» در سالن های کوچک هنرمندان ما نمایش های اثر گذاری را روی صحنه می برند.

وقاری افزود: این سالن های کوچک اتفاق متفاوت تری را در تئاتر رقم زده اند مثل اینکه فاصله بین تماشاچی و بازیگر به حداقل رسیده، این مسئله در تبادل احساسات بسیار مهم است و باعث شده تماشاچی خود را بخشی از کار ببیند.

او در باره تئاتر «دلپیچه» هم گفت: «دلپیچه» نمایش بسیار خوبی بود و باورم نمیشد در چنین فضایی کمی چنین تئاتر پر تحرکی اجرا بشود، به نظرم بچه ها شاهکار کردند و این موفقیت را تبریک می گویم. امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر این دوستان باشیم.

در ادامه این مراسم سعید دولتی با قدردانی از حضور هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر در این افتتاحیه گفت:باعث افتخار است که زنگ افتتاح این کار با دستان بانوی هنرمند سینما و تلویزیون خانم مهوش وقاری نواخته شد و جای همسراشان در میان ما بسیار خالی است.

این نمایش تا 10 مهر ماه ساعت 18:30 در تنها تماشاخانه استاندارد و خصوصی غرب تهران به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱ روی صحنه می‌رود.

دلپیچه نمایشی ست در ژانر کمدی وحشت و داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که در یک‌خانه قدیمی زندگی خود را شروع می‌کنند و اسیر اشباح می‌شوند

سیاوش ناظم، ثمر امین‌پور، وهاب امین الرعایا، سوگند فیروزی، صادق اردوخانی، متین زرین نگار و سپهر شفیعی از بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش هرروز ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه «همای سعادت» اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت تیوال www.tiwall.com بلیت تهیه کنند.

طراح هنری (صحنه و لباس) این نمایش نوید فرح‌مرزی است و تهیه‌کنندگی آن را مهدی نامداری بر عهده دارد.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به فرشیدحاجیان دستیار کارگردان، ثمر امین پور منشی صحنه، مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای و عماد سالکی طراح پوستر و بروشور، پوریا مظفریان عکاس و ماهان ابراهیم زاده مدیر صحنه اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار