کد خبر: 809682
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت:اولویت این سازمان تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام است و بر اساس برآوردهای صورت گرفته تکمیل این پروژه ها دراستان مرکزی نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.

سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: در کل کشور حدود سه هزار و ۵۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام وجود دارد که از این تعداد ۸۰ پروژه در سطح استان مرکزی است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها دارای پیشرفت فیزیکی بین ۱۰ تا ۹۰ درصد هستند اظهار کرد: از کل پروژه ها ۱۰ پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۴۰ پروژه بین ۵۰ تا ۸۰ درصد و ۳۰ پروژه کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت دارند.

ملکی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت هستند ادامه داد: از ۱۰ پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی پنج پروژه آماده بهره برداری است و پنج پروژه هم تا پایان سال تکمیل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان مرکزی نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه اولویت اداره ورزش و جوانان استان تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام است ادامه داد: بر این اساس پروژه ورزشی جدید در دستور کار نیست.

ملکی گفت: افزایش زیرساخت لازم یکی از عوامل مهم در توسعه ورزش و قهرمان پروری است که در جهت دهی به توانمندی نیروی انسانی، نقش مهمی دارد.

گفتنی است هزار ورزشکار سازمان یافته در استان مرکزی در ۳۵ رشته ورزشی فعالیت دارند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر