کد خبر: 809468
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
پس از 11 سال:
آباد،رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای لرستان گفت:طرح نیمه کاره دانشکده فنی دختران خرم آباد به دلیل عدم تخصیص اعتبار نیمه کاره باقی مانده است
بهروج

به گزارش جوان از خرم آباد،رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای لرستان گفت: عملیات احداث خوابگاه دانشکده فنی دختران خرم آباد از سال 84 آغاز شده و در حال حاضر پس از گذشت 11 سال با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم تخصیص اعتبار نیمه کاره باقی مانده است.

رضا قائدرحمتی افزود: خوابگاه دانشکده فنی دختران خرم آباد فاقد موافقت نامه اصولی بوده ،

به همین دلیل منابع ملی برای ساخت آن تخصیص نمی یابد و باید از طریق منابع استانی تامین اعتبار شود.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج میلیارد ریال برای احداث این خوابگاه از محل تسهیلات بانکی هزینه و این تسهیلات نیز بازپرداخت شده اند، اظهار کرد: 15 میلیارد ریال برای تکمیل این خوابگاه نیاز است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای لرستان گفت: در سال 95 نیز تاکنون اعتباری به خوابگاه دانشکده فنی دخترانه خرم آباد اختصاص نیافته اما کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بازدید از این خوابگاه قول داده اند که ازمحل اعتبارات ماده 180 اعتبار مورد نیاز تامین شود.
به گفته وی خوابگاه دانشکده فنی دختران خرم آباد برای پذیرش 180 دانشجو ظرفیت دارد.

قائدرحمتی اضافه کرد: یکهزارو400 دانشجوی دختر و پسر دانشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای استان در خوابگاه مستقر بوده و تنها 10 درصد از دانشجویان این دانشکده که شامل 160 نفر دانشجو هستند فاقد خوابگاه هستند.

گفتنی است دانشگاه فنی و حرفه ای لرستان دارای پنج دانشکده در شهرهای خرم آباد، بروجرد و دورود است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار