کد خبر: 809110
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد؛
به گزارش خبرنگار جوان، تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: لازم است در حوزه های پولی و بانکی، نظام مالیاتی، صادرات و واردات و کسب و کار از سوی اساتید کمسیون هایی تشکیل شود تا به دستگاه‌ها نسخه اقتصاد مقاومتی ارائه دهند زیرا بالاترین نقش را مدیریت ایفا می کند.


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی  بیان کرد: باید با تکیه برداشته های خودمان به سمت مورد نظر ولایت فقیه یعنی اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی تاکید کرد: برجام ثابت کرد که دشمنان ما عهدشکن هستند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد، و این شکست به خاطر فقدان نگاه بسیجی است زیرا هر کجا ما مشکل داشتیم، همان جایی بود که نیروهای متخصصمان نگاه انقلابی و بسیجی نداشتند.

رئیسی عمل بر پایه توحید را مهم دانست و افزود: جزم علمی، عزم عملی و دور اندیشی اصول موفقیت در امور اند و اگر قلم دانشمندان در راستای توحید و سعادت انسان باشد می تواند مورد سوگند حضرت حق قرار گیرد و اگر در در راستای تعالی و رشد زندگی انسان معاصر به نکاتی دست یافت کاری شایسته انجام داده است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان وی در جای دیگر از صحبت های خود اذعان نمود:.سینمای هالیوود و 7 هزار کانال ماهواره‌ای در خاورمیانه فرهنگ ظلم ‌پذیری را ترویج می دهند و می‌خواهند القا کنند شما راهی جز پذیرش این مسائل ندارید، ولی مبانی فرهنگ ایران بصیرت، فرهنگ امید و اتکا به جوانان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار