کد خبر: 808767
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: با خودروهای فاقد معاینه فنی با توجه به نزدیکی به پائیز و افزایش آلودگی هوا برخورد قانونی می شود.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: با خودروهای فاقد معاینه فنی با توجه به نزدیکی به پائیز و افزایش آلودگی هوا برخورد قانونی می شود.

سرهنگ حسن عابدی درباره برنامه های پلیس راهور در نیمه دوم سال گفت: از هفته آینده طرح ترافیکی ویژه خریدهای بازگشایی مدارس همزمان با افزایش حضور شهروندان در شهر و مراکز خرید مرکز شهر به اجرا در می آید.

وی افزود: هرسال هرچه به اواخر شهریور نزدیک می شویم تردد خودروها در شهر افزایش پیدا می کند از این رو حضور ماموران پلیس راهور در معابر بیشتر شده تا از وقوع ترافیک جلوگیری شود.

وی ادامه داد: از ابتدای مهرماه با توجه به افزایش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی همزمان با بازگشایی مدارس و تجربه سال های گذشته، احتمال افزایش آلودگی هوای تهران را می دهیم به همین خاطر از هم اکنون طرح برخورد با خودروهای دودزا، دارای نقص فنی و فاقد معاینه فنی را اجرا می کنیم.

عابدی در تشریح نحوه برخورد با خودروهای فاقد برگه معاینه فنی گفت: در این طرح ماموران در کنار سایر وظایف روزانه با شناسایی خودروهای فاقد معاینه فنی این خودروها را اعمال قانون می کنند. ضمن اینکه خودروهای دارای نقص فنی نیز مجبور هستند برای رفع نقص به تعمیرگاه مراجعه کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از تداوم اجرای طرح برخورد با موتور سواران خبر داد و گفت: این طرح همیشه در حال اجرا است اما در روزهای اخیر این طرح تشدید شده و علاوه بر اعمال قانون، موتورسوارانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند یا از چراغ قرمز عبور کنند، وسیله شان توقیف می شود.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
ای کاش ایشان این واقعیت را می‌پذیرفتند که معاینه فنی تنها یک درآمد است برای برخی اشخاص و بهیچوجه بمعنای واقعی خودروها «معاینه فنی» نمی‌شوند! چند نمونه میخواهید عنوان شود که خودرو حتی بدون حضور در مکان معاینه فنی، برگه مربوطه را اخذ کرده؟! پس بجای فرافکنی در خصوص رفع گره‌های ترافیکی، مشکل را ریشه‌ای حل کنید و اگر معتقدید معاینه فنی مشکلی را حل میکند، حتما بفکر تغییر این رویه و «طرحی نو» باشید. و متأسفم که بگویم بدبختانه اجرای غلط قانون توسط عوامل راهنمایی یکی از مهمترین عوامل گره‌های ترافیکی است! بطور مثال در مراکز پرتردد و تجاری و ازجمله در ساعات تعطیلی مراکز آموزشی، علیرغم حضور مأمور، شاهد پارک دوبله و سوبله برخی اولیان دانش‌آموزان و مشتریان مراکز تجاری هستیم! و این درحالی است که در همان ساعت، بعضی ازمأمورین در برخی نقاط کم تردد کمین میکنند فقط برای جریمه کردن!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار