کد خبر: 808194
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از نوسازی۲۰ درصد مدارس استان خبر داد .
محمدرضا بیکی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اعلام اين خبر گفت : اين درحالي است كه ۱۴ درصدمدارس استان تخریبی بوده و باید بازسازی شوند.

وی با اشاره به اعتبارات سازمان نوسازی مدارس خراسان جنوبی، افزود : بخشی از اعتبارات این سازمان از ردیف بودجه ملی تأمین می‌شود.مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: این اعتبارات در راستای تخریب و بازسازی مدارس فرسوده، مقاوم‌سازی و تجهیز امکانات از نظر سیستم گرمایشی هزینه می‌شود.وی با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال حذف بخاری از کلاس‌های درسی هستیم، گفت : هم اکنون ۳۰ درصد از کلاس‌های درس خراسان جنوبی بخاری ندارند.

بیکی با اشاره به مشارکت‌های مردمی در تجهیز و بازسازی مدارس، افزود: از سال ۸۴، میزان ۸۴ میلیارد تومان تعهد خیران را داشته‌ایم.مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: اگر خیری در انجام پروژه‌ای بالای ۳۰ درصد مشارکت کند، این پروژه به نام خودش ثبت می‌شود، كه این امر باعث افزایش همکاری خیرین با پروژه‌های دولتی شده است.

وي با اشاره به همکاری بنیاد برکت با خراسان جنوبی، گفت : این بنیاد از سال ۸۷، بیش از پنج میلیارد تومان به خراسان جنوبی کمک کرده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار