کد خبر: 808184
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اصلاح دونقطه حادثه خيز در محور بیرجند- قاین درچند روز آينده خبرداد.

سرهنگ مجید شجاع در جلسه دیدار فرماندهان نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان گفت : از ابتدای امسال 100 کشته در جاده‌های خراسان جنوبی داشته‌ایم.

وی همچنين از افزایش هشت‌ درصدی تصادفات خبر داد و افزود : استاندارد نبودن راه‌ها، حجم تردد و عدم رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان باعث به وجود آمدن این تصادفات شده است که باید فرهنگ رانندگی در جامعه نهادینه‌ شده و مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 13 و نیم تن مواد مخدر از ابتدای امسال خبر داد و افزود: کشفیات در خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های اجتماعی ادامه داد: بیش از 90 درصد فضای مجازی در سطح استان نظارت می‌شود.

شجاع با بیان اینکه همچنین بیش از 70 درصد از جرم‌های فضای مجازی منجر به کشف می‌شود گفت : فرماندهی انتظامی، فرماندهی مرزبانی و فرماندهی مرکز آموزش محمد رسول‌الله(ص) فعالیت‌های خوبی در استان انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی مناسب در کاهش بسیاری از تصادفات و تلفات جاده‌ای موثر است افزود: متأسفانه بسیاری از موتورسوارن به استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین توجهی ندارند و باید در این راه فرهنگ‌سازی شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار