کد خبر: 808173
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
استاندار بوشهرازاحداث نیروگاه جدیددرکنارنیروگاه اتمی فعلی بوشهر بر اساس توافقی که با روس‌ها شده خبرداد.

به گزارش خبرنگار جوان، مصطفی سالاری گفت: 2 نیروگاه جدیددر کنار نیروگاه فعلی بوشهر احداث می شود که به احتمال زیاد عملیات اجرایی یک واحد نیروگاه جدیدآن امسال آغاز می گردد.

وی افزود: در کنار احداث نیروگاه‌های جدید اتمی، باید مسؤولیت‌های اجتماعی این مسئله حل شود.

استاندار بوشهر با اشاره به پروژه‌های عمرانی استان بوشهر ادامه داد: سال گذشته در هفته دولت 514 پروژه با اعتبار 436 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید اما امسال در هفته دولت 613 پروژه با اعتبار 679 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

سالاری همچنين با اشاره به منطقه آزاد بوشهرگفت :‌ ایجاد منطقه آزاد برای بوشهر به یقین خوب است و عوارض اخذ شده در آن هم برای بوشهر هزینه خواهد شد و این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود : زیرساخت‌هایی مثل جاده، اتوبان، خطوط برق، آب برای منطقه آزاد فراهم است و حتی با توجه به اینکه قرار است فرودگاه بوشهر هم جابجا شود، شرایط فرودگاه جدید مناسب منطقه آزاد بوشهر است.

استاندار بوشهر در مورد محدوده منطقه آزاد هم بيان داشت : محدوده منطقه آزاد بوشهر در محل جزیره عباسک و جزیره نگین است و حالا کسانی که دلشان برای مشخص شدن محدوده منطقه آزاد بوشهر می‌سوخت بدانند که اراضی این منطقه شوره‌زار است و نمی‌توان زمین‌خواری کرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار