کد خبر: 807926
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
دبيرخانه «نشان و جايزه ايثار و رسانه»، طي فراخواني از همه اهالي رسانه براي شركت در اين رويداد فرهنگي دعوت كرد.
بنابر اعلام دبيرخانه نشان و جايزه ايثار و رسانه، اين برنامه براي ترويج فرهنگ ارزشي ايثار و فداكاري در سطح جامعه از يك سو و تقدير از فعالان اين حوزه از ديگر سو برنامه‌ريزي و اجرا مي‌شود.
در اين فراخوان آمده است: نشان و جايزه ايثار و رسانه، جايزه‌اي است به منظور تقدير از شايستگان رسانه‌اي فعال در امر ترويج فرهنگ ايثار در ابعاد دفاع مقدس و ايثار اجتماعي در سطح ملي كه به‌صورت سالانه برگزار مي‌شود.
هدف اين جايزه، تمركز بخشي جهت پرداختن بيشتر به مفاهيم و مصاديق ايثار، شهادت و فداكاري و احيا و اشاعه اين فرهنگ شريف در سطحي گسترده و انتقال آن به نسل‌هاي بعدي عنوان شده است.
بنابراين گزارش، اين جايزه در دو محور جهاد و شهادت (تاريخ اسلام، انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، مدافعان حرم) و ايثار اجتماعي (تمامي فعاليت‌هاي خيرخواهانه و فداكارانه در سطح جامعه) برگزار مي‌شود.
تمامي قالب‌هاي متني و تصويري شامل گفت‌وگو، گزارش، مقاله، تحليل، يادداشت، شعر، داستان، طرح، عكس، كاريكاتور و اينفوگرافيك در چارچوب اين جايزه قرار مي‌گيرد.
علاقه‌مندان حداكثر تا تاريخ 5 دي ماه 95 مي‌توانند آثار خود را كه از تاريخ 15/1/1394 الي 30/9/1395 در يكي از رسانه‌هاي كشور (روزنامه‌ها، نشريات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري داراي مجوز) منتشر شده باشد، مطابق شرايط اعلام شده در فراخوان به دبيرخانه ارسال كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار