کد خبر: 807876
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
امیرمسعود شهرام‌نیا
مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از احتمال تغییر روزهای نمایشگاه کتاب سال آینده به دلیل نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری خبرداد.

امیرمسعود شهرام نیا در خصوص تشکیل جلسات دبیرخانه دائمی نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، گفت: ما دائما با دوستان مان در شهر آفتاب در ارتباطیم؛ این مجوعه چند ماهی درگیر عملیات لکه گیری بود و فکر می کنم به زودی تمام شود و برگزاری نمایشگاه های مهم در شهر افتاب شروع شود.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به شروع جلسات شورای سیاست گذاری تا چند ماه آینده گفت: این جلسات که به صورت رسمی شروع شود؛ مهندس عبداللهی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به عنوان عضو رسمی این شورا از طرف شهرداری در این جلسات حضور دارند.

شهرام نیا درباره تحت الشعاع قرار گرفتن نمایشگاه سال آینده از انتخابات ریاست جمهوری و تغییر زمان نمایشگاه گفت: زمان نمایشگاه بین المللی کتاب در تقویم بین‌المللی ثبت شده است برای همین تغییر دادن آن مشکل است؛ در دوره های گذشته هم شاهد این مسئله بوده ایم.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: کار ما در نمایشگاه با وجود انتخابات سخت خواهد بود اما نمایشگاه قطعا در اردیبهشت ماه برگزار می شود هر چند به دلیل همزمانی با ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، احتمالا روزهای برگزاری آن تغییر خواهد کرد.

منبع: نسيم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار