کد خبر: 807815
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
مدیر مسئول روزنامه جوان:
نمی‌توان غرق در مادیات و رفاه و زندگی اشرافی بود و بعد جلوی امریکا سینه سپر کرد و مبارزه کرد.
نمی‌توان غرق در مادیات و رفاه و زندگی اشرافی بود و بعد جلوی امریکا سینه سپر کرد و مبارزه کرد.
به گزارش فارس، عبدالله گنجي كارشناس مسائل سياسي و مديرمسئول روزنامه جوان، با اشاره به ريشه‌هاي شكل‌گيري اشرافيت در كشور پس از انقلاب اسلامي و نقش دولت سازندگي در روحيه اشرافي‌گري اظهار داشت: من معتقدم الگويي كه آنها اجرا كردند ماحصلش همين رواج اشرافي‌گري بود، از اين رو نه آقاي هاشمي بلكه هركس ديگري هم اين الگوي ليبراليستي را به كار مي‌گرفت، منتج به اين نتيجه مي‌شد.
وي درباره تئوريزه‌كردن اين الگوي ليبراليستي در حوزه اقتصادي خاطرنشان كرد: دولت مستقر بعد از جنگ مي‌گفت كه ما در زمان طاغوت و در يك پروسه زماني طولاني عقب افتاده‌ايم اما براي ترميم اين زيرساخت‌ها در مدت كوتاه به اين نتيجه رسيدند كه بايد به سمت مجامع بين‌المللي دست دراز كنند، وقتي شما به بانك جهاني يا صندوق بين‌المللي پول براي توسعه دست دراز مي‌كنيد، متقابلاً آنها هم نسبت به پولي كه مي‌دهند تأكيد دارند كه اين پول بايد در چه راستايي خرج شود. گنجي تصريح كرد: وقتي دولت مستقر به اين نكته رسيد كه اين اتفاق در حال رخ دادن است، خود آقاي هاشمي له شدن يك عده را در مسير توسعه اقتصادي جزو الزامات كار مي‌دانست، يعني آن نسل بايد زير چرخ توسعه له مي‌شد تا نسل آينده بتواند در اين مسير حركت كند كه البته نسل آينده هم به وضعيت مطلوبي نرسيد.

  مسئول اشرافي مقابل امريكا سينه سپر نمي‌كند
گنجي با اشاره به فرمايش حضرت امام درباره جنگ فقر و غنا تصريح كرد: امام فرمود كساني كه بر اين باورند رفاه و مبارزه با هم سازگار است، آب در هاون مي‌كوبند، يعني شما نمي‌توانيد غرق در ماديات و رفاه و زندگي اشرافي باشيد و بعد بخواهيد جلوي امريكا سينه سپر كرده و مبارزه كنيد. به خاطر همين است كه شما مي‌بينيد كساني كه در صدر و قبل از انقلاب در مسير مبارزه بوده‌اند الان به صراحت مي‌گويند ما با صهيونيست‌ها و امريكا دعوا نداريم. در واقع اين مسئله به خاطر اين است كه آنها به مرحله‌اي رسيده‌اند كه انقلابي‌گري با وضعيت مادي آنها دچار تناقض است. مديرمسئول روزنامه جوان با اشاره به لزوم شفافيت در درآمد و فضاي اقتصادي مسئولان توضيح داد: شما مي‌توانيد به ميزان اموال مسئولان غربي در اينترنت دست پيدا كنيد و به طور مثال مي‌توانيد اموال اوباما يا حقوق ماهانه او را سرچ كنيد و نتيجه را ببينيد، ما بايد اين كار را در كشورمان هم انجام دهيم، كساني كه نمي‌توانند خود را با اين سيستم وفق دهند يا از قدرت ‌خارج شوند يا خود را وفق بدهند.
گنجي تأكيد كرد: متأسفانه يكي از اشتباهات دولت اين بود كه سرمايه‌داران را وارد دولت كرد و سرمايه‌داري بر سياست ما سايه انداخت، همانطور كه يكي از آسيب‌هاي دولت بعد از جنگ اين بود كه مجلس پنجمي كه متأثر از آن شكل گرفت اولين مجلس بعد از انقلاب است كه پول وارد آن شد، يعني براي اولين بار پول وارد تبليغات مجلس پنجم شد و بحث پول دادن و رأي دادن و شام دادن آنجا مطرح شد و اين محصول دولت كارگزاران بود كه متأسفانه نهادينه هم شد و امروز خيلي جاها در انتخابات اين اتفاق تكرار مي‌شود.

    اشرافي‌گري از دولت کارگزاران کلید خورد
اين فعال سياسي با اشاره به ريشه‌هاي اشرافي‌گري در دولت كارگزاران تصريح كرد: اين تفكر مال آقاي هاشمي و كرباسچي است و خيلي از وزراي فعلي نيز اين تفكر را دارند و درباره حقوق‌هاي نجومي هم اظهار نظر كرده‌اند. آنها معتقدند شما بايد به مدير خود هر چه مي‌خواهد بدهيد تا براي شما بدود، وقتي آقاي كرباسچي به معاون شهردار تهران پاداش‌هاي كلان مي‌دهد هيچ، به همسر معاون شهردار هم يك ماشين تويوتا هديه مي‌كند چراكه همسرش زحمت كشيده است. گنجي درباره مصوبه مجمع تشخيص درباره دارايي مسئولان اظهار داشت: اعتقاد من اين است كساني كه مي‌خواهند اين مسير را اصلاح كنند، نمي‌توانند از درون وضع موجود باشند، شما نمي‌توانيد قانوني تصويب كنيد كه همچون تيغي خودتان را از بين ببرد. شما وقتي در مجمع تشخيص نشسته و كارشناس و سرمايه‌دار هستيد، چنين چيزي را تصويب نمي‌كنيد، لذا همان‌طور كه رهبر انقلاب گفتند ما براي پاك كردن اين شيشه يك دستمال تميز مي‌خواهيم.
وي تأكيد كرد: ممكن است در مجمع افراد محافظه‌كاري بوده‌اند يا شايد علت قانع‌كننده‌اي براي اين مصوبه دارند كه بايد آن را رسانه‌اي كنند. مدير مسئول روزنامه جوان با تأكيد بر اينكه راهي جز اين نيست كه كساني كه نمي‌توانند دست از اشرافي‌گري بردارند، بايد بيرون از دايره قدرت بروند، افزود: اگر ثروت‌شان مشروع است، نبايد خجالت بكشند، ما در همين نظام سرمايه‌داراني داريم كه مردم پذيرفته‌اند وضع آنها خوب است و كاري به رانت و دزدي هم ندارند، ‌البته اقتصاد بيمار ما نيز به اين مسئله كمك كرده است.

   رانت اطلاعات بايد جزو فساد اقتصادي به حساب بيايد
مدير مسئول روزنامه جوان ادامه داد: من معتقد هستم حقوق ماهانه يك كارمند نمي‌تواند كسي را ثروتمند كند و اين رانت اطلاعاتي است كه اين كار را مي‌كند و رانت اطلاعات در كشور ما بايد جزو فساد اقتصادي به حساب بيايد، در حالي‌كه نه مذمتي براي آن وجود دارد و نه از نظر قانوني زير سؤال است، با اين اوصاف اگر رانت به عنوان خلاف در نظر گرفته شود، بسياري از زمينه‌هايي كه منجر به اشرافي‌گري مي‌شود، از بين مي‌رود. وي يادآور شد: در زمان جنگ نيز كساني بودند كه فرهنگ اشرافي‌گري را از همان قبل انقلاب منتقل كردند، در حالي كه آنها از اول هم اشتباه به مسير انقلاب آمدند، رهبر انقلاب در ديدار با آقاي شمخاني و اعضاي دبيرخانه شوراي امنيت ملي فرمودند، بايد در مقابل جريان غيرانقلابي درون‌نظام ايستاد. ايشان مي‌گويند، آنها از اول هم بودند، ‌اما انقلابي نبوده‌اند، لذا معلوم است اين افراد تأثيرگذارند و مشي آنها انقلابي نبوده است و صرفا‌‌ً به دنبال رفاه بوده‌اند و خروجي آن اين مي‌شود كه نمي‌خواهند و نمي‌توانند كه در مقابل دشمن بايستند.
گنجي درباره مقابله دولت با فساد و فيش‌هاي نجومي اظهار داشت: به نظر مي‌رسد دولت مي‌خواهد اين مسئله را به جاي حل، رفع كند و صرفاً به دنبال عبور از فضاي رسانه‌اي موجود است. دولت هرآنچه از دولت قبلي بوده، ‌بحق يا ناحق رسانه‌اي كرده و الان بعد از سه سال نمي‌تواند بگويد كه اين مربوط به دولت قبل است و بايد به اين سؤال پاسخ دهد كه اگر مربوط به دولت قبل است، حال كه تمام مفاسد قبلي را گفته‌، چرا اين مورد را مطرح نكرده و خودش سه سال آن را اجرا كرده است؟!
 
  دولت اراده‌ای برای برخورد با نجومی‌ها ندارد
وي با تأكيد بر اينكه بنا بر روند فعلي معتقديم دولت در اين زمينه برخورد جدي نخواهد كرد و به هر صورت كه بتواند اقناع عمومي اعم از واقعي و كاذب را دنبال مي‌كند، افزود: نبايد منتظر بود كه 100 نفر از متخلفان عزل شوند و واريزي 100 فيش به بيت‌المال را در رسانه‌ها چاپ كنيم و من احساس مي‌كنم كه ما به اين مرحله نخواهيم رسيد. گنجي با اشاره به نامه روحاني و تأكيد او مبني بر اينكه ما با كسي عقد اخوت نبسته‌ايم، يادآور شد: اينكه مي‌گويند عقد اخوت نبسته‌ايم بايد به اقدام برسد و مانند امام عمل كنند. بنابراين مردم شعار و بيانيه و سخنراني را نمي‌پذيرند و راه جلب اعتماد مردم اين است كه 100 يا 200 يا 950 نفر به قول رئيس كميسيون اصل 90 بركنار شوند و حقوق‌ها به بيت‌المال بازگردانده شود و كساني كه از قانون سوءاستفاده كرده‌اند عزل و متخلفان دادگاهي شوند.
اين كارشناس مسائل سياسي يادآور شد: اگر اين اقدامات در ارتباط با فيش‌هاي نجومي از سوي دولت اتفاق نيفتد، دولت همچنان زير سؤال خواهد بود و اين مسئله در انتخابات اثر خود را خواهد گذاشت و دولت هم اين را مي‌داند كه آسيب جدي خواهد ديد، حتي نظام ما هم آسيب جدي خواهد ديد، لذا شواهد نشان مي‌دهد بخشي از كساني كه بايد برخورد كنند، خودشان در اين پازل هستند و من اميد جدي ندارم.
 
   چگونگی برخورد با حلقه فريدون
وي با اشاره به لزوم برخورد با حلقه فريدون و اظهارات قاضي سراج درباره نقش داشتن برادر رئيس‌جمهور در انتصابات مديران متخلف، تصريح كرد: اعتقاد من اين است كه آقاي فريدون را بايد در دو مسير جداگانه ديد و تحليل كرد؛ يك فريدون به ماهو فريدون وجود دارد كه به معناي سوءاستفاده از برادر و قدرت است، اما بخشي از مأموريتي كه آقاي فريدون دارد از موضع رئيس‌جمهور به صورت غيررسمي مسائل را دنبال و حل مي‌كند. مدير مسئول روزنامه جوان اضافه كرد: فريدون از موضع شخصي خود نمي‌تواند انتصاب يك رئيس بانك را تعيين كند، بنابراين بخشي از اقدامات آقاي فريدون تدابير رئيس‌جمهور بوده است، آنجا كه منفعت شخصي برده، سوءاستفاده كرده و آنجا كه در عرصه حاكميتي نقش ايفا كرده، نمی‌تواند خود او باشد چراكه نظري را ابلاغ كرده است و اينكه فردي برادر خود را دستيار قرار مي‌دهد، براي اين است كه در يك دالان امن برخي كارها را پيش ببرند. گنجي بر همين اساس پيشنهاد كرد: بايد دو جور با آقاي فريدون برخورد شود، بخشي مبني‌بر سوءاستفاده از فضاي قدرت و بخش ديگر درباره ابلاغ تدابير از سوي رئيس‌جمهور.  
 
  كرباسچي؛ پرچمدار اشرافي‌گري
مدير مسئول روزنامه جوان، كرباسچي را پرچمدار اشرافي‌گري در ذيل دولت اصلاحات توصيف كرد و افزود: پايه‌هاي اشرافي‌گري و ثروت‌اندوزي مديران كشور در دوره سازندگي گذاشته شد. وي درباره آينده جريان اشرافي‌گري خاطرنشان كرد: چون رهبر انقلاب در اين قضيه حضور فعال دارند و افتخار ما اين است كه ايشان از اين فضا منزه هستند، اگر سيستم‌هاي نظارتي نظام آلوده نباشند، ‌اين مسئله حل مي‌شود و در غير اين‌صورت اشرافي‌گري ادامه خواهد داشت.
گنجي با اشاره به ورود سپاه به پرونده مفاسد اقتصادي مديران متخلف، اظهار داشت:‌ ورود سپاه به اين پرونده فراتر از حقوق‌هاي نجومي است چراكه حقوق‌هاي نجومي ممكن است سوءاستفاده از قانون باشد و نتوان با آن برخورد حقوقي كرد، اما آنچه سپاه به پرونده‌اش ورود كرد، فساد به‌ماهو فساد است، يعني فسادي كه پول را به حساب كسي بريزند، كلاهبرداري كنند و بدون سود پول را نگه داشته و سپس 22 درصد سود بگيريد. اين كارشناس مسائل سياسي با بيان اينكه مسئله فيش‌هاي حقوقي مديران متخلف دولتي در انتخاب سياسي مردم در انتخابات مؤثر خواهد بود، افزود: فيش‌هاي حقوقي براي انتخابات 96 هم مي‌تواند برگ برنده دولت باشد و هم مي‌تواند دولت را پايين بكشد چراكه دولت در معرض انتخاب جديد مردم است، بنابراين اگر آنها ميدان‌دار شوند و مبارزه با فساد را شروع كنند، جايگاه و سرمايه اجتماعي‌شان رشد خواهد كرد و مردم دوباره اقبال نشان مي‌دهند، اما اگر خلاف اين عمل كنند، رأي مردم طور ديگري خواهد بود.
گنجي با اشاره به نطق خانم فاطمه حسيني در دفاع از خانواده خود از تريبون مجلس يادآور شد: پدر ايشان حدود 58 ميليون ماهانه حقوق مي‌گيرد و ايشان حق اولاد و تفريح دريافت مي‌كنند و همه اين مسائل برملا‌شد و خدا اين رسوايي را ايجاد كرد، آنچه در مجلس اتفاق افتاد يك ضربه جرياني بود. ماجراي آقاي صفدر‌حسيني به اصلاح‌‌طلبان ضربه زد و خودشان هم در جلسات‌شان مي‌گويند اين مسئله ضربه بود، اما اقدام دختر وي كه به بهانه ديگري تريبون را گرفت و موضوع مرتبط با خانواده خود را مطرح كرد، يك ضربه مضاعف بر اتفاقات قبلي بود و در انتخابات آينده نيز قطعاً تأثير خود را مي‌گذارد.
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
2
5
باسلام
با تشکر از گزارش خوبتان,
برادر شما فساد را در هر کجا هست معرفی کن خداوند خودش کارها را درست میکند و مال رفته را به بیت المال بر میگرداند. دست خدا بر سر هدایت شدگان است.
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
2
4
مدیران اشرافی دوگانه سوز هستند و اکثرا پرجم امریکا وبعضی هم پرچم کانادا وانگلیس را بوسیده اند وسوگند یاد کرده اند حافظ منافع انها باشندو تابعیت دریافت کرده اند،انوقت شما توقع دارید مقابل انها سینه سپر کنند؟
پاسخ ها
داود سجادی
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
مژگان ز دیده قطع تعلق نمی کند
دوگانه سوز ما سینه سپر نمی کند
سرو چمان ما چرا میل وطن نمی‌کند
همدم گل نمی‌شود یاد سمن نمی‌کند
دی گله‌ای ز طره‌اش کردم و از سر فسوس
گفت که این دو گانه سوز گوش به من نمی‌کند
تا دل هرزه گرد من رفت به چین زلف او
زان سفر دراز خود عزم وطن نمی‌کند
محمدی
|
United States
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
2
7
نمونه بارز مدیریت اشرافی در ایران مدیریت خانواده ضرابیه بر بانک سامان است اینها افرادی هستند که با خراب شدن اوضاع کشور را ترک میکنند همگی تابعیت دو یا چندگانه دارند در حال حاضر بانک کوچک سامان به دلیل تخلفات متعدد این خانواده آبستن حوادث بسیاری شده که دود آن فقط به چشم سهامداران و کارمندان و مشتریان این بانک رفته . اختلاس بزرگ بانکی در سال 90 ، اخراج کارمندان بانک به دلیل ضعف مالی توسط فرشته ضرابیه ، تعدد سفر به کشورهای دشمن ایران اسلامی از جمله انگلیس خبیث ، خرید املاک برای بانک سامان به چند برابر قیمت بوسیله ولی ضرابیه ، قرار گرفتن نام محمد ضرابیه جزو ده نفر بدهکار بزرگ بانکی ، تحمیل قراردادهای ترکمانچای چند صد میلیاردی توسط شرکتهای شهاب منظوری به بانک سامان و ... دلایلی محکم بر غارت بیت المال توسط این افراد است . متاسفم که بانک مرکزی در خواب رفته و هیچ تصمیمی برای این همه تخلف آشکار نمی گیرد.
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
1
0
باسلام
جسارت بنده را ببخشید, و عذر بنده را بپذیرید.
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
2
3
جناب گنجی "تفکر مدیریت اشرافی در
ایران "دنباله روی از همان تفکرلیبرالی
سرمایه داری امریکاست "اما نه با تمام
قوانینی که در سرمایه داری امریکا
انجام می شود"داستان مدیران اشرافی
ما داستان شتر"گاو "پلنگ ست "فقط
پول پارو کنند "باهر ترفندی که شده باشد"قوانین را دور بزنند"رانت استفاده
کنند"قاچاق کنند "مالیات ندهند"چرا؟ باید سینه سپرکنند"کارت دعوت برای امریکا جهت نفوذ و بهتر شدن موقعیت خود می فرستند.متاسفانه دولت وقت هم اگر نگاه درست ودرمانی همراه با برنامه ریزی عاقلانه داشت"بعد از سه سال "عاقبت کار"یک متن برجام وعده ای مدیران با دریافتی های نجومی "که هنوز بر سر کارهستند"وقرارنیست"کاری برای برکناری انها انجام گیرد"روی دست دویت نمی ماند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
2
دست پرورده هاي رژيم شاه به فرمان امام هم انقلاب كردند وهم با اطاعت از امام ٨سال با دشمن جنگيدند ودفاع كردند ولي حالا شما مدعي هستيدنسل پرورش يافته در جمهوري اسلامي جلو امريكا نمي ايستد؟
ماهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
3
به نظر شما کسی که سالها شامولتی بازی درآورده تا به این منصب برسه و خودشو و هفت جد و آباشو منتفع کنه با گفتن «اگه شفافیت مالی نداری برو کنار» دمشو میزاره میره دنبال کارش زهی خیال باطل !!! جهت اطلاع شما عرض می کنم ـ و قطعاَ خودتان و بسیاری دیگر مطلعند ـ این تفکر فاسد به بدنه میانی و پایین دولتیها هم رسیده ! در ادارات و بانکها و سازمانهای مختلف بعضاَ با افرادی مواجه می شویم که علی رغم سطح پایین مسئولیتشان رفتارشان نشان از روحیه اشرافیگری می دهد ؛ من چند مورد آن را در مجموعه مربوط به مالیات سراغ دارم و چنانچه در این مورد دقیق تر بررسی بشود قطعاَ موارد اسف بار بیشتری به چشم خواهد خورد . این معظل هیچ راهی ندارد جز اینکه از حوزه رهبری با یک حرکت انقلابی و با کمک مردم شهید پرور این تفکر فاسد و انقلاب نابودکن از این مملکت ریشه کن شود .
پاسخ ها
حمیدرضا
| United States
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
نمونه واضح این مطلب شما منظوری و ضرابیه در بانک سامان مثل زالو به جان این بانک افتادن
برادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
3
0
ای بابا آقای دکتر ما از این دولت واین مسئولین که نباید انتظاری داشته باشیم وقتی که در سازمانها ونهادهایی مثل سپاه رفتارها وعملکردهایی می بینیم که انتظار نداریم دلمان خون می شود
دكتر اصلاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
0
مديريت اشرافي نه تنها در برابر دشمنان وآمريكا قد علم نمي كند بلكه در برابر منتقدان دولت كه مدافع نظام اند سينه سپر كرده وتاكنون بيش از پنجاه توهين آبدار كه هركدام مي تواند به عنوان جرم در دادگاه مطرح شود نثار كرده است!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
دکتر با سهمیه یا بورسیه خخخخ
بی بصیرت خخخخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
2
مدیریت جهادیتان را هم دیدیم که چطور در شهرداری تهران بخشش کرده قسط 20 میلیونی حتما حقوقش 50 میلیون هست نهههههههههههههههههههههههه
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
2
مديريت جهاديتان با بخشش هاي ميلياردي در شهرداري معلوم شد قسط 20 ميليوني يعني چي !!!!!!!!!!!؟ پس حقوقشان چقدر است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياور عباسي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
2
دست‌درازی به بیت‌المال خیانت است چه در شهرداری چه در دولت

خبر فیش‌های نجومی که پیچید، احساس بدی در مردم پیدا شد! حس اینکه عده‌ای در روزگار سخت اقتصادی، سرشان را کلاه گذاشته‌اند و به‌نام تدبیر و امید، خودشان برای خودشان حقوق نجومی تعیین می‌کنند اما برای 45هزار تومان یارانه مردم، اعلام عزای عمومی می‌کنند!
از همان اول معلوم بود که دولت هیچکاری برای این خیانت بزرگ به آرمان‌های انقلاب نخواهد کرد
( روزنامه كيهان )
دوستان كيهان سخت در اشتباهيد همين امروز خبري روي سيستم بريد شركت ملي پالايش و پخش آمد كه هيئيت مديره شركت مذكور بمنظور بازگشت بخشي از اين خسارت به بيت المال بر خلاف دستورالعمل موجود ، در اقدامي عجيب ناهار روز پنجشنبه كاركنان كه اكثراً از گارگران خدماتي زحمت كش مي باشند را قطع كرد .
اين هم متن اطلاعيه خدمات اداري و رفاهي شركت مذكور !
(( اطلاعيه ))
به اطلاع كليه همكاران محترم ميرساند : حسب تصميمات متخذه در جلسه هيئت مديره محترم شركت (بخوانيد با حقوق هاي نجومي )از اين هفته (تاريخ 11/06/1395) تا اطلاع ثانوي غذا در روزهاي پنجشنبه سرو نميگردد . خدمات اداري و رفاهي !
چشمتون كور دندتون نرم با فيش مديران چه كار داشتيد
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
2
امریکا دوست ماست دشمن ما فساد و بیکاری و اعتیاد و فقره
پاسخ ها
داود سجادی
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
خانم اعتصامی است.

گفت با جوجه مرغکی هشیار

که ز پهلوی من مرو به کنار

گربه را بین که دم علم کرده

گوشها تیز و پشت خم کرده

چشم خود تا به هم زنی بردت

تا کله چرخ داده‌ای خوردت

جوجه گفتا که مادرم ترسوست

به خیالش که گربه هم لولوست

گربه حیوان خوش خط وخالیست

فکر آزارجوجه هرگز نیست

سه قدم دورتر شد از مادر

آمدش آنچه گفته بود به سر

گربه ناگاه ازکمین برجست

گلوی جوجه را به دندان خست

برگرفتش به چنگ و رفت چو باد

مرغ بیچاره از پیش افتاد

گربه از پیش و مرغ از دنبال

ناله‌ها کرد زد بسی پر و بال

لیک چون گربه جوجه را بربود

نالهٔ مادرش ندارد سود

گر تضرع کند وگر فریاد

جوجه را گربه پس نخواهد داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
احسنت بر کارمند عزیز
جلینی
|
Netherlands
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
10
محمد ضرابیه بنیانگذار بانک خانوادگی سامان نمونه بارز مدیریت اشرافی است این اقا که با عوامفریبی جهت رد گم کردن هرچندوقت یکبار کارهای مثلا خیر انجام میدهد و خود را به عنوان فرد خیر معرفی میکند جزو ده نفر بدهکار بزرگ بانکی به بانک ملی است و با گرفتن 287 میلیارد تومن از این بانک تنها در برابر 13 میلیارد تومن وثیقه و درآوردن ادای افراد نیکوکار توهین بزرگی به شعور مردم و جامعه میکند.دوست خانوادگی ایشان شهاب منظوری هم با فروش جنسهای تقلبی چینی به اسم انگلیسی به بانک سامان با چندین برابر قیمت خیلی خوب از موقعیتی که جناب ضرابیه در اختیارش گذاشته نهایت استفاده را میکند
بانک سامان و سهامدارانش به عنوان بازیچه دست این اقایان هرروز خبر بد جدیدی را تجربه میکنند تا زندگی اشرافی خانواده ضرابیه و شهاب منظوری با پولهای مردم ادامه پیدا کند و با پروازهای فرست کلاس به اروپا سفر کنند!وااسفا بر مسئولینی که فقط نظاره گرند!!
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
8
شما هم براي مزايايش سينه ات را سپر مي كني مانند بورسيه واستخدام و......
چراغی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
10
زندگی اشرافی ولی ضرابیه جالب توجه است سفر به اروپا به اسم ماموریت برای بانک سامان و با پروازهای اشرافی و غیر ایرانی و بلیطهای گران قیمت و فرست کلاس ، سوار شدن بر خودرو بنز ، خوش گذرانی در سواحل کشورهای اروپایی و پوشیدن لباسهای نامتعارف در سواحل کشورهای اروپایی و بعد از برگشت از این تفریحات شاهانه گرفتن پول ماموریت! از بانک سامان اینها همه گوشه ای از خوشگذرانیهای پسر ارشد جناب محمد ضرابیه است که خود جزو بزرگترین بدهکاران بانکی در ایران است
مسئله بدتر حضور شهاب الدین منظوری کرمانی به عنوان یک شخص لاابالی و مسئول توهین به کارکنان و مدیران بانکی برای فرونشاندن کمبودهای خانواده ضرابیه است که این کمبودها را که عکسهایشان هم موجوده در کشورهای اروپایی جستجو میکنند!!
کمال
|
United States
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
10
از شهاب الدین منظوری کرمانی عکسهای بسیار خوبی در دست است که ارتباطات انگلیسی او را برملا میکند امیدوارم نتایج بررسیها درخصوص این شخص به زودی منتشر شود
پاسخ ها
مقداد
| United States
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
اطلاعات مربوط به تابعیت انگلیسی و شرکتهاش در این لینک هست

https://beta.companieshouse.gov.uk/officers/UmVgc8wRnFGUKZs2UmQRmILS3Mg/appointments
دکتر فلاحی
|
United States
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
9
آقای شهاب الدین منظوری کرمانی در بانک سامان که خود را دکتر نامگذاری کرده فرد بیسواد و بی ادبیه که حرف زدن معمولی هم بلد نیست این فرد منتخب خانواده ضرابیه هستش با این اوصاف میشه به ماهیت واقعی خانواده ضرابیه پی برد اینها کسانی هستند که همه کارکنان و مدیران قدیمی و دلسوز بانک سامان را با بی احترامی و توهین و با قلبی شکسته از بانک سامان بیرون کردند تا بتوانند این فرد بی شخصیت را در مسند کار بگذارند چون هیچ آدم عاقلی منظوری کرمانی را تحمل نمیکند
طبیعتا بعد از خرابکاریهای متعددی که منظوری کرمانی به بار آورد دست خانواده ضرابیه هم برای همه رو شد و الان دیگه کسی از آنها به خوبی یاد نمیکند همه به ماهیت زشت محمد ضرابیه پی برده اند و دست ولی ضرابیه هم سالهاست دیگه رو شده
امیدوارم مسئولین کشور فکری به حال اوضاع خیلی خراب بانک سامان بکنند چون الان همه کارمندان از هم جاسوسی میکنند زیرآب زنی الان به عنوان ارزش است منظوری کرمانی در بانک سامان این ارزش را به وجود آورده
جلال
|
Finland
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
2
آیا از افرادی مثل ولی ضرابیه که گیسهاش رو از پشت میبنده و در سواحل آلمان دمپایی لاانگشتی و شلوارک میپوشه عکسهاش هست واقعا از این بشر توقع دارین برای این مملکت کاری بکنه جلوی دشمن بایسته؟!!!!
یا از شهاب منظوری کرمانی انگلیسی که جنس هزار تومنی میفروشه به بانک سامان 8 هزار تومن واقعا چه توقعی هست؟؟
از فرشته ضرابیه که برای فروکش عقده هاش هرروز با بنز میاد جلو در بانک اونجا پیاده میشه بعد یه نفر بنزشو میبره مبذاره توی پارکینگ بخدا پادشاه عربستان اینطوری زندگی نمیکنه این خانواده با خوردن مال مردم از بانک سامان به اینجا رسیدن ولی ضرابیه دیگه به صد میلیون و دویست میلیون راضی نیست ملک 1 میلیاردی رو برای بانک سامان میخره به 4 میلیارد جالبه همه میدونن ولی کسی کاری از دستش برنمیاد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار