کد خبر: 807749
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
دبیرکل سازمان بدر اهمیت آزادسازی کامل جزیره الخالدیه در استان الانبار از دست گروه تروریستی داعش را تشریح کرد.
تسنیم: به نقل از شبکه تلویزیونی المنار لبنان، هادی العامری دبیرکل سازمان بدر که از تشکل های زیر مجموعه نهاد الحشد الشعبی عراق می باشد، گفت: گروه داعش تلاش می کرد که کنترل بر جزیره الخالدیه را به تاخیر بیندازد، اما نیروهای الحشد الشعبی خطر داعش را از بین برد.
 
وی در سخنانی مطبوعاتی افزود: منطقه البو کنعان در جزیره الخالدیه و مناطق دیگر این جزیره اهمیت راهبردی برای داعش داشت و این گروه تلاش کرد تا کنترل ارتش و الحشد الشعبی عراق بر این جزیره را به تاخیر بیندازد تا از این جزیره به عنوان مقری برای حمله به مرکز شهر رمادی و سایر مناطق آزاد شده استان الانبار استفاده کند.
 
العامری تصریح کرد: اما عملیات نظامی ارتش و الحشد الشعبی به حضور داعش در این جزیره پایان داد و تهدید داعش علیه مناطق استان الانبار را دور کرد.
 
همزمان سرلشکر ستاد رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق گفت: بعد از یکسره شدن آزادسازی جزیره الخالدیه، نیروهای مشترک عراقی به سمت دو جزیره هیت و الرمادی و مناطق بالای رودخانه فرات یعنی براوه و عنه و القائم در منتهی الیه غرب عراق در مرز با سوریه حرکت خواهند کرد.
 
حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق پایان عملیات آزادسازی جزیره الخالدیه را اعلام کرد و گفت که در این عملیات شمار زیادی از تروریست‌های داعش کشته شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار