کد خبر: 807612
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
دادستان تهران چند شرط را براي برگزاري كنسرت‌هاي موسيقي پيشنهاد داد.
عباس جعفري دولت‌آبادي در دومين نشست دادستاني تهران در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي كه روز چهارشنبه سوم شهريور ماه برگزار شد به موضوع برگزاري كنسرت‌ها و مشكلات ناشي از آن پرداخت و با يادآوري اين نكته كه اين مراسم از قديم‌الايام برگزار مي‌شده و موضوع جديدي نيست، اظهار داشت: دادستاني تهران پيشنهاد مي‌‌كند برگزاري كنسرت‌ها در تهران منوط به تضمين و تأمين امنيت مراسم از سوي استاندار يا فرماندار تهران و تضمين سلامت محتواي برنامه ارائه شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شود. وي ضبط رسمي مراسم از سوي پليس را به عنوان پيشنهادی ديگر مطرح كرد و گفت: اين اقدام مي‌تواند در جلوگيري از مشكلات كنسرت‌ها پيشگيرانه باشد. دولت آبادي توجه به اين سه پيشنهاد را مانع از ايجاد تنش‌ در برگزاري كنسرت‌ها و لغو آنها دانست.

دادستان تهران ادامه داد: عملياتي كردن اين سه پيشنهاد باعث مي‌شود كه مسئولان در برگزاري كنسرت‌ها احساس مسئوليت کنند، تنش‌هاي فعلي از بين برود و مسئولان به وظايف خود عمل كنند. وي افزود در صورت اجراي اين پيشنهادها دادستاني تهران در صورت اجراي كنسرت با محتواي خلاف موازين اسلامي از وزير ارشاد و در فرض خدشه به امنيت عمومي از استاندار و فرماندار تهران توضيح خواهد خواست و در صورت نياز به جاي برگزار‌كننده يا ساير افراد مرتبط، مسئولان اصلي به شرح فوق مورد پرسش قرار خواهند گرفت. دادستان تهران گفت: در صورت پاسخ مثبت دستگاه‌ها، اين پيشنهادها عملي خواهد شد. جعفري دولت‌آبادي همچنين در تبيين نقش سازمان صدا و سيما و وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي در ترويج عفاف و حجاب، به يك فيلم سينمايي اشاره كرد و گفت: فيلم مذكور ترويج‌دهنده‌ بي‌عفتي و بي‌حيايي است  و در صدد عادي‌سازي روابط ميان زن و مرد است، به عنوان مثال پوشيدن شلوارهاي پاره در اين فيلم عادي جلوه داده مي‌شود و به نحوي تبليغ مي‌شود، بنابراين وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي بايد در مورد تهيه و اكران چنين فيلم‌هايي توجه لازم را داشته باشد، زيرا نقش وزارت ارشاد در اين حوزه كه از طريق بررسي و صدور مجوز به مطبوعات، جشن‌ها، كنسرت‌ها و فيلم‌ها اعمال مي‌شود، از اهميت خاصي برخوردار است. دادستان تهران خاطر نشان كرد: در كنار اقدامات ايجابي، حمايتي و فرهنگي كه نقش مهمي در خنثي كردن هجمه دشمن به منظور تغيير رفتار و سبك زندگي دارد، بايد توجه داشت اهداف دشمن در موضوع تغيير رفتار جدي است و به صرف برگزاري چند نمايشگاه يا انتشار چند نشريه نمي‌توان به رفع خطر تهاجم فرهنگي اميدوار بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
باور غلط به ان جا می رسد که حتی مقررات کشور را هم قبول نداشته باشی . مانند افرادی که قمه می زنند که حتی حسین هم زنده شود وبگوید قمه نزنید او را هم تکفیر می کنند.چون اگاهی در باور های غلط در حد همان باور غلط است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
1
0
سلام
لطفابابرگزاری هرگونه کنسرت در داخل این مملکتی که متعلق به آقاامام رضاعلیه السلام هست برخوردشود. مگه در دوران دفاع مقدس کم شهیدداده ایم که امروزشاهداین کارهای زشت باشیم ؟یک عده از جوانان عزیزما برای دفاع ازاسلام به سوریه ولبنان می روندوبادشمن جنایتکارمی جنگندوشهیدمی شوند یک عده هم بابرگزاری کنسرت های آنچنانی به خون شهداخیانت کرده ومردم راگمراه می کنند
آیامسئولین نبایدبرخوردکنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
1
0
سلام
شرط و شروط دیگه چیه ؟با برگزاری هر گونه کنسرتی باید مخالفت بشود ودرصورت اجرابایدبرخوردشود .این مملکت ،مملکت شهداست ،مملکت امام زمان (عج )است ،نه مملکت کنسرت !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
1
0
سلام
کنسرت دیگه چیه ؟هرغلطی غربی هامی کنندماهم بایدبکنیم ؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار