کد خبر: 807347
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
در بحث موشکي ملت ما از اين قدرت برخوردار است که موشک‌هاي بالستيک در هر مقياس برد و قدرت تخريبي را توليد کند.
به گزارش تسنيم، سردار حسين دهقان در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اصفهان با بيان اينکه يکي از وظايف مستمر دولت تلاش براي ايجاد بستر امن و آرام در جامعه است، خاطرنشان کرد: بايد در سايه امنيت و آرامش در مسير سازندگي کشور قدم برداريم تا کشوري غني همراه با رفاه و امنيت به وجود بياوريم. وي افزود: کشور ما يگانه کشوري است که از ثبات و امنيت کاملي در منطقه پرآشوب حال حاضر برخوردار است، جريان تروريستي که توسط امريکا و اسرائيل و کشورهاي مرتجع عربي به وجود آمده نه تنها کشورهاي اسلامي را مورد تهديد قرار داده بلکه امنيت جهاني را نيز هدف قرار داده است و دنيا نگران از تکرار فجايع انساني است. وزيردفاع با بيان اينکه در عرصه زمين، هوا و دريا به گونه‌اي توانمند شده‌ايم که قادر هستيم هرگونه تجاوز را پيشگيري و دفع کنيم، گفت: نيروهاي مسلح معتقد و ولايت‌مدار کشورمان مي‌توانند عامل استقلال و امنيت باشند. در همين راستا صنايع دفاعي کشورمان در تمام عرصه‌هاي دريايي، هوايي، زميني، پدافندي و... از قابليت‌هاي بسياري برخوردار است و مي‌تواند هر تهديدي را پاسخگو باشد.

وي ادامه داد: در اين زمينه نسبت به دشمنان خود حتي پيشگام نيز هستيم. تجهيزاتي را فراهم کرده‌ايم که کشور ما را قادر مي‌سازد با قدرتمندترين کشورهاي نظامي نيز مقابله کند.  ما به دنبال اين هستيم که ببينيم کدام فناوري، کدام سلاح و نظام رزم مي‌تواند ما را در وضعيت و حوزه برتر قرار دهد، در حقيقت به دنبال عناصر قدرت ساز برتر هستيم.

وزير دفاع گفت: در بحث هوايي کاستي‌هايي در پرنده‌هاي جنگنده داريم اما براي جبران آن به تجهيزات پدافندي خود تکيه کرده‌ايم، در همين راستا ضعف‌هاي جنگ الکترونيک را نيز پوشانده‌ايم، دليل اصلي خريد سيستم «اس- 300 » از روسيه اين است که ملت ما اگر با کسي قرارداد ببندد تا آخر به آن وفادار خواهد ماند، به روس‌ها نيز گفتم که نياز به اين سيستم نداريم اما مي‌خواهيم هويت سياسي‌تان را به شما برگردانيم. وي ادامه داد: پايدار و متعهد بودن به اصل قراردادها بايد محترم شمرده شود، اسرائيل و ديگر کشورها نبايد شما را تحت تأثير قرار دهند، در بحث موشکي نيز ملت ما از اين قدرت برخوردار است که موشک‌هاي بالستيک در هر مقياس برد و قدرت تخريبي را توليد کند، همين امر سبب شده که کشور ما به سطح بازدارندگي برسد و دشمن نتواند اقدام کند، اگر هم اقدام کند به شکل کوبنده جواب خواهيم داد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار