کد خبر: 807313
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۳
مدیر کل اطلاعات استان مرکزی:
مدیرکل اطلاعات استان مرکزی گفت: بحث امنیت یک مقوله مهم است که در تمامی حوزه‌ها تأثیرگذار است و زمینه ساز تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، همچنین وزارت اطلاعات نقش بسیار زیادی را در ایجاد امنیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بر عهده دارد که تاکنون موفقیت‌ عمل کرده است.

رضایی در شورای اداری استان مرکزی که با هدف تبیین اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: استان مرکزی از جهات مختلف استان بسیار پهناور و بزرگی است و در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، صنعتی و کشاورزی نقش ویژه‌ای در کشور دارد.

وی افزود: استان مرکزی در حوزه اقتصاد مقاومتی در کشور سهم زیادی را دارد که اگر درست مدیریت و اجرایی شود کمک بسیار بزرگی را به کشور در تمامی زمینه‌ها خواهد داشت.

مدیرکل اطلاعات استان مرکزی تصریح کرد: وزارت اطلاعات به عنوان دستگاهی که در ابعاد مختلف وظایف ویژه‌ای را بر عهده دارد در بحث اقتصاد مقاومتی می‌تواند همکاری بسیاری را با دولت و دولتمردان و بخش‌های مختلف اقتصادی در کشور در زمینه تحقق اهداف این سیاست‌ها داشته باشد.

رضایی ادامه داد: در دیدارهایی که مقام معظم رهبری با وزارت اطلاعات داشتند، انتظارات مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کمک به مدیران کشور در زمینه تحقق این اهداف بیان شده که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات بر اساس مأموریت‌ها و وظایفی که دارد به تمامی وظایف خود در این زمینه عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه وزارت اطلاعات به مسئولان کشور در زمینه رفع مشکلات به منظور تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کمک کرده و همچنین در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها همکاری خواهد داشت.

رضایی بیان داشت: وزارت اطلاعات با سرویس‌های اطلاعاتی که دارد موارد و افرادی که در خلاف جهت سیاست‌های نظام حرکت می‌کنند را شناسایی می‌کند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست‌های اقتصادی آسیب‌ها و مشکلاتی را در پیش رو دارد، یکی از وظایف وزارت اطلاعات برخورد و مقابله با فساد است و در این زمینه با اطلاع رسانی به منظور هدایت و روشنگری مدیران مختلف دستگاه‌هایی اجرایی به منظور پیشگیری از هر مسئله‌ای گام بر می‌دارد.

مدیرکل اطلاعات استان مرکزی تصریح کرد: اطلاعاتی از سرویس‌های اطلاعاتی و بیگانه در دست است که دشمنان تلاش می‌کنند از تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور جلوگیری کنند این افراد به ظاهر با اقتصاد مقاومتی موافق هستند، اما در باطن با آن مخالفند و در تحقق اهداف این سیاست‌ها کارشکنی می‌کنند، البته ما در این زمینه همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی به منظور رفع موانع و کارشکنی‌ها خواهیم داشت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار