کد خبر: 807282
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
امروز با یک ناتوی اطلاعاتی علیه کشور مواجه هستیم ولی بر اثر همدلی و وحدت بین‌ دستگاه‌های امنیتی همه این نقشه‌ها نقش برآب شده است.
حجت‌الاسلام‌ سيدمحمود علوي وزير اطلاعات در جلسه شوراي اداري استان قم با تأكيد بر اينكه هدف برقراري آرامش در جامعه است، تصريح كرد: اگر بخواهيم آرمان‌هاي انقلاب و نظام محقق شود، بايد نيازهاي مردم در زمينه سلامت، امنيت و آرامش تأمين شود. وي ادامه داد: روزبه‌روز پيوند قلبي بين دستگاه‌هاي امنيتي وزارت اطلاعات، ناجا، سپاه و ارتش، بسيج، قوه قضائيه، وزارت كشور و نيز ستادهاي بالادستي بيشتر مي‌شود، اين همدلي و هم‌افزايي به‌تعبير مقام معظم رهبري سبب برقراري امنيتي بي‌بديل در كشور مي‌شود.
 
علوي با توجه به تلاش‌هاي دشمنان براي به چالش كشيدن امنيت كشور اظهار داشت: آن‌هم نه در سطح گروهك‌هاي تروريستي داعش، النصره و... اينها عددي نيستند كه از ناحيه اينها براي امنيت كشور احساس ناامني كنيم، اينها ابزار و عروسك‌هاي خيمه‌شب‌بازي هستند كه ديگران براي به چالش كشيدن امنيت از اينها سوءاستفاده مي‌كنند. وزير اطلاعات تصريح كرد: پشت اين قضيه اسناد و قرائن به‌هم‌پيوستگي سرويس‌هاي اطلاعاتي كشورهاي متخاصم را مي‌بينيم و در رأس آن امريكا، انگليس، موساد و مباشر اينها سرويس عربستان سعودي است.

وي با بيان اینکه «ردپاي اين عناصر در جنوب شرق كشور و خارج از مرزها مي‌بينيم و تشكل‌هايي راه مي‌اندازند تا 12 تيم 10نفره درست كنند و براي هر عمليات 500 هزار دلار هزينه مي‌كنند»، گفت: با اين سرمايه‌گذاري‌ها مي‌خواهند امنيت كشور را به چالش بكشند. علوي با ابراز اينكه عقبه همه اين تشكل‌ها و گروهك‌ها سرويس‌هاي امريكا و اسرائيل هستند، خاطرنشان كرد: با همدلي، وحدت و هماهنگي دستگاه‌هاي امنيتي و انتظامي امنيت پايدار در كشور جاري شده است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار